péntek, április 01, 2016

ráérek írogatni megint

úgyhogy fecsegek nektek egy kicsit a mi kis életünkről, Mimmel. :)

én ma este 8-ig dolgozom (de csak délre jöttem), utána hazamegyek, pihizek, meg kicsit rendbe teszem a lakást, már amennyire lesz kedvem. ja, még bevásárolok útközben a Lidlben, mert holnap már nincs kedvem menni sehová. Mim a cimborájával lazít, valahol Zuglóban, holnap az állapotától függően vagy bemegy egy kicsit még dolgozni, vagy pihen.
a lényeg, hogy kora délután érkezik hozzám, illetve lassan mondhatjuk azt, hogy hozzánk, hiszen a közös életünket az én lakásomban tervezzük megkezdeni, és már alig várom, hogy odacuccoljon.

elképzeltem, hogy majd milyen lesz a közös életünk... milyen lesz mindig mellette lefeküdni aludni, és mellette ébredni... meg majd ki csinál vacsorát, vagy közösen főzünk, és majd másnapra csomagolunk ennivalót, hogy együnk rendesen mindketten. főleg Mim, mert nagyon le van fogyva a versenysúlyához képest, bár persze nekem így tetszik, ahogy van. ő azt mondta, ha 100 kg leszek, akkor is fog szeretni. bár azt belátta, látva a régi fotóimat, hogy ha 120 kg-os állapotomban találkozunk, nem biztos, hogy akart volna udvarolni. de ez teljesen jogos. nem is voltam akkor még olyan szinten, mint most, sem lelkileg, sem testileg. nem is bánom, hogy nem találkoztunk eddig.

Ő végre egy érett, felnőtt férfi az életemben, aki egyben van. nekem még van mit fejlődnöm, el kell engednem magam még jobban, illetve az állandó megfelelési kényszeremet el kell felejtenem, mert ő úgy szeret, ahogy vagyok. neki arra a csajra van szüksége, aki én vagyok, úgy igazán, legmélyebben.
olyan hálás vagyok, hogy ilyen férfi van mellettem. és olyan türelmes vagyok, kivárom szépen, hogy meglegyen a költözés, addig nem nyavalygok, hogy keveset találkozunk, mert tudom, hogy a munka őt is szétcincálja.

a terv, hogy lecsós májat főzünk kettesben holnap, mert a múltkor is azt főztünk nála, és nagyon finom lett, és gyorsan kész van, és imádjuk a májat mind a ketten. :) sütök még valami leveles tésztás valamit, aztán ennyi. :) Mim is szokott ám sütni! :) imád a konyhában tevékenykedni, és nagyon kreatív, nagyon lelkes, ha kajáról, sütésről, főzésről van szó. esküszöm, ahhoz képest, hogy Kereskedő végzett szakács volt, meg szakácsként dolgozott, Mim sokkal finomabbakat főz.
be van ígérve nekem egy csülkös-velős-pacal pörkölt is... azt már nagyon várom, hogy elkészüljön! :)

de a legjobban a hivatalos, romantikus, meglepetésszerű, gyűrűzős lánykérést várom. :) olyan kis édes, szentimentális... Cserháti Zsuzsát, meg Szécsi Pált hallgatunk sokszor... :) és ezek mind tőle jönnek.... megzabálom!!! :) nekem még ilyen édes szerelmem soha sem volt...

ha úgy vesszük, engem még soha nem szeretett senki igazán, mert így a tenyerén még nem hordott senki, mint ő, ennyiszer (pláne az első 3 hónapban) még nem mondta senki, hogy szeret. és pont úgy szeret, ahogy vagyok, amilyen vagyok... nos... minden Bridget Jones erről álmodik, nem? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése