kedd, április 12, 2016

a két hülye

 egy pár... szoktam mondani. :) mi is ilyenek vagyunk Mimmel :) egy csomó időt elcsesztünk a hétvégén a duzzogással, ahelyett, hogy együtt lettünk volna.

csütörtök este én aludtam nála. jó fáradtak voltunk a szerda éjszakai őrület után. fél 8 körül értem oda, már főzésben volt, isteni rakott krumplit csinált, de hús volt benne, meg paprika, paradicsom, hagyma, sok szalonna, sok sajt, fűszeres tejföllel leöntve... 10 után lett kész, nekem nagyon ízlett, kétszer is szedtem belőle. ő nem volt vele annyira elégedett, neki nem lett elég fűszeres.
bevacsoráztunk és kb. be is aludtunk gyorsan. illetve ő, mert olyan tipikus férfi, hogy leteszi a fejét és már alszik is. :) én még forgolódtam kicsit, de valahogy bealudtam én is.

péntek reggel hullán keltünk mindketten, én 10 helyett már 9 előtt bent voltam a munkahelyemen, hogy minél előbb végezhessek, mert az volt a mondás, hogy semmi programja nincs hétvégére, és amúgy is velem akar lenni. én meg nyilván nagyon örültem neki. le is mondtam Mis látogatását, beáldoztam a barátságot a szerelem oltárán... Misnek rosszul esett, joggal, mert mindig is azt beszéltük, hogy ha lesz pasim, akkor sem fogom sem őt, sem úgy egyébként a barátaimat hanyagolni. erre lemondom, mert Mim... de azért próbáltam szépíteni, hogy úgyis szar idő lesz, esni fog, és akkor úgysem tudunk csavarogni... nyilván nem győztem meg vele egészen, de egy próbát megért.

egész nap azon pörögtem, hogy egész hétvégén végre, 4 hónap alatt először, együtt leszünk péntek estétől hétfő reggelig Mimmel. hazaértem este 6-ra, felhívtam, hogy mizu. hulla fáradt volt, de mondta, hogy este FIFA-party lesz a haverjával. de átmehetek, csak nem fog tudni majd velem foglalkozni. én kis buta azt hittem, hogy a haverja ott lesz nála, ott nyomják a fifát, és mondtam, hogy nem akarok zavarni. de abban maradtunk, hogy pihenjünk egy kicsit és majd beszélünk.
ebből az lett, hogy mindketten bealudtunk kicsit, aztán én 8 után megébredtem, Hertha meccset néztem, kajáltam, de Mim nem jelentkezett. szétduzzogtam magam, mert kiborultam, hogy péntek este mondja le a hétvégét, és bezzeg a haverjával fifázásra nem fáradt, arra mindig van erő, energia, rám meg nincs. volt már ilyen duzzogásom, hisztim, nem ez volt az első.

persze nem hívott péntek este. szombat délelőtt láttam, hogy facebookozik, de engem nem keres. na, ezen még jobban felkúrtam magam. hogy én aztán akkor biztos nem fogom keresni, akkor bassza meg, nem találkozunk egész hétvégén, de jövő héten se, meg következő hétvégén se, mert akkor már tényleg jön Mis, és Mim meg le van szarva.

végül szombat délután negyed 6-kor hívott fel, hogy mizu. még akkor is duzzogtam, fél perc után el is köszönt. visszahívott egy óra múlva, még mindig fasz voltam, másfél perc múlva elköszönt, miután azt mondta, hogy ő nem megy sehova, erre én, hogy én sem.

éjjel fél 12-kor már nem bírtam tovább, és írtam neki sms-t, hogy szeretem, és belepusztulok, annyira hiányzik. egy fél óráig semmit nem reagált, erre lefeküdtem aludni, de nem vittem magammal a telefont. persze nem tudtam aludni, mert egyrészt a szemközti házban házibuli volt és nagyon hangosak voltak, másrészt meg Mimen kattogtam. hajnali 2-ig pörögtem az ágyban, aztán felkeltem megnézni a telefonom. na, ott már volt egy nem fogadott hívás Mimtől, meg 3 sms. hogy átjöjjön-e. ráírtam, hogy jöjjön. de fel is hívtam. valami haverjával volt, cigiért mentek le, és fel volt kúródva miattam, és mondta, hogy nem jön át. erre elköszöntem, és kinyomtam a telefont. na, akkor visszahívott. hogy még egyszer meg ne próbáljam rátenni a telefont! fú, nagyon ideges volt, nagyon kiborult ettől. jogosan. bár ő is nyomta már rám, de hát szerinte neki lehet, mert ő a férfi. :) visszafeküdtem az ágyba, és duzzogtam tovább. aludni persze nem tudtam. fél 4 körül hívott, hogy mit csinálok. mondom, ágyban vagyok. jó, akkor ő megy haza, mert ő még pörög, nem akar aludni.
mondom, nem mondtam, hogy alszok, csak az ágyban vagyok. jó, akkor feljön. 4 körül megérkezett. úgy örültem, mint majom a farkának. :) persze hulla fáradt voltam, de azért örültem, és fel is pörögtem hamar.

megbeszéltük, hogy mi történt. kiderült, hogy mindketten otthon duzzogtunk, egymást 10 percnyire gyalog, és egyikőnk sem hívta fel a másikat. aztán mikor ő felhívott szombat este, akkor már azért, mert nem bírta tovább, és velem akart lenni. a srác is, aki bejelentkezett nála este, pont a háta közepére sem hiányzott, annyira szerette volna leoffolni, de hát ugye én duzzogtam, és így cserébe ő is. pedig már nem egyszer megbeszéltük, hogy ne legyen ilyen, ha az egyikőnk találkozni akar a másikkal, akkor mondja meg, ne várjon arra, hogy a másik telefonáljon. ha nem alkalmas a másiknak, akkor az is mondja meg, és ne legyen ez a duzzogás. a hétvége folyamán átrágtuk még ezt egy párszor, az n+1-nél már csak röhögtünk rajta, hogy milyen egyformák vagyunk. :)

miután megérkezett, és lenyugodtunk, nekiálltunk játszani. SZ betűs szavakat kellett mondani, egyet-egyet, de úgy, hogy például ha kimondta valaki, hogy szer, akkor már nem lehetett azt mondani, hogy szerel, szerelem, meg ilyesmi. illetve tulajdonneveket se fogadtunk el. 2 órán keresztül toltuk, végül én nyertem. :) mert én nyertem. :) és közben nagyon jól szórakoztunk! imádom az ilyet, mikor az agyunkat használjuk. és vele lehet, mert neki is van. :)

aztán persze szexeltünk is, majd 10 körül lefeküdtünk aludni egy kicsit. délután 3 körül ébredtünk fel, lementünk boltba, rendeltünk kaját, néztünk meccseket. a Fradi meccs közben nekiálltunk főzni, illetve sütni. leveles tésztából csináltunk két tekercset, paradicsomos, sonkás, hagymás, sajtos, olívabogyós töltelékkel. nagyon finom lett, bár mire kész lett, nem nagyon voltunk már éhesek.

tanulva a korábbiakból, megbeszéltük, hogy vasárnap éjfélkor lefekszünk aludni, hogy hétfőn ne legyen gáz. aztán éjfélkor még annyira pörögtünk és elvoltunk, hogy 2-ig engedélyeztük az ébrenlétet. végül fél 3 körül sikerült becibálni az ágyba. akkor már mindketten hullák voltunk.

viszont remekül szórakoztunk este is, megnéztük az Ocean's 13-at, mert még nem látta, én meg már nagyon régen. aztán zenehallgatás, táncoltunk, pedig ő soha nem szokott senkivel táncolni, mert nem tud. énekeltem neki, amit imádott nagyon. nagyon szereti a hangomat, ahogyan énekelek, főleg, ha neki énekelek. persze csak romantikus, szerelmes számokat énekeltem. a legnagyobb kedvence a Greaseből (amit imád) Olivia Newton John Hopelessly Devoted to You című dala.

https://www.youtube.com/watch?v=tzmggUAqePY


a sok cigizéstől nem nagyon volt már hangom, a magas hangok kiéneklése amúgy sem megy már jó ideje, de azért értékelte, és nagyon imádta. aztán jöttek a Ponyvaregényes zenék, ami szintén közös kedvencünk, táncoltunk, de végül már csak én. azt is imádta. hogy micsoda brutál jól csinálom, kicsit mondjuk kurvásan (az nyilván direkt volt), de el volt ájulva tőlem.
meséltem neki, hogy a lakásban elég sokat gyakoroltam már ezt egyedül, hogy énekelek és táncolok valakinek, mert hittem benne, hogy lesz valaki, aki ezt értékeli. és igen. itt van. megtaláltam. :)

alig bírtam aludni hajnalban, mert úgy fájt a lábam, meg mindenem, hogy csak forgolódtam. nyilván a szex is kimerített, meg a táncolás, meg minden. :) aztán reggel fél 7-től próbáltam keltegetni, mert még haza kellett volna mennie munka előtt, átöltözni, meg ilyenek. nem sikerült kiimádkozni az ágyból. aztán valahogy 8 után felkelt, küldött sms-t a munkahelyére, hogy szarul van, nem megy be, és visszafeküdt aludni.

én 10-re mentem körmöshöz, 9-kor fel kellett kelnem, hogy odaérjek. halálomon voltam. azon gondolkodtam, hogy mit találjak ki, hogy miért nem megyek be dolgozni délre. de aztán a körmösnél úgy felébredtem, hogy végül nem mondtam le, bejöttem dolgozni, mert kemény vagyok, mint Tarzan sarka. :)
a körmös után még hazaugrottam 10 percre, mert indulás előtt bedobtam a mosógépbe két ágytakarót, amit Csigusz összehányt, hogy kiteregessek. olyan, de olyan jó volt úgy hazamenni, hogy ott feküdt az ágyban, és mosolygott rám, és örült nekem. persze romon volt, de örült. annyira szeretném, ha már minden nap arra mennék haza, hogy ott van, és úgy jönnék el otthonról, hogy ott van. alig várom, hogy odaköltözzön hozzám.

szóval hazaugrottam, puszilkodtunk kicsit, aztán összekapta magát és elindult haza, én meg jöttem be dolgozni.

este volt olyan terv, hogy még átjön hozzám, de olyan fáradt volt, hogy bealudt, 9 után hívott, hogy felriadt, és ha nem baj, akkor már nem indulna el. én is nagyon fáradt voltam, úgyhogy nem haragudtam ezért, sőt, teljesen megértettem. vacsiztam, 10-kor kidőltem, és reggel 9-ig aludtam.

ma hívott délelőtt, csak hogy hallja a hangom, az estéről még nincs szó. örülnék, ha meglepne, én nem akarok átmenni, mert nem bírok már azon a vacak ágyon aludni. de majd meglátjuk.

holnap kimegy a Fradi meccsre, én ugyebár nem mehetek vele, nemcsak azért, mert fél7-ig dolgozom, hanem mert nem mehetek vele, ezt kikötötte, mert már csak ez az egy közös szórakozás maradt nekik a haverokkal, és hát más se viszi a nőjét. igaz, a többinek a nője nem is olyan nagy huligán, mint én, de mindegy, megértettem. ha nagyon ki akarok majd menni, akkor úgyis lesz kivel, valami buszos spannal. :)

ja, kiderült, hogy Misre féltékeny. pedig nem kéne, de az. bassza a csőrét, hogy szeretek vele lenni. meg úgy általában, egészségesen féltékeny, mert tudja, hogy másnak is tetszem.
én is így vagyok ezzel, mivel nagyon-nagyon-nagyon helyes és okos pasi, azért engem is basz, hogy levadássza valaki, vagy nem bír a farkával, de abban is biztos vagyok, hogy olyan jó csajt úgysem talál, mint én vagyok, aki ennyire passzolna hozzá.

nagyon-nagyon szeretem, ő is engem, nagyon fontos vagyok neki. minden perc boldogság ebben a tudatban élni az életem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése