csütörtök, április 07, 2016

meglepetés látogatásban volt

részem az éjjel. :) Mim egyszer csak betoppant éjfél előtt pár perccel. :) tudtam, hogy valami csodálatos dolog fog velem történni, hát ez volt az. :)

elég szar napom volt tegnap, a főnököm szétcincált teljesen, totálisan összezuhantam. kb. bőgve mentem haza.

beszéltünk Mimmel 6 körül, pont akkor ült le ünnepelni az öccsével, így esélyét nem láttam, hogy találkozunk. fáradt is voltam, mikor hazaértem, azonnal elaludtam a kanapén. végül felélénkültem, ettem, néztem BL-t, de nem is tudtam a meccset végignézni, inkább elmentem aludni.

kb. egy óra múlva, éppen Mimről álmodtam, amikor csöngetett. nagyon megörültem neki. :D kicsit ittas volt az ünneplés miatt, de nagyon jól esett, hogy azt mondta, nem akart tovább a társasággal bulizni, hanem inkább jött hozzám az utolsó metróval. mert hiányoztam neki, és velem akart lenni.
sőt, a héten lemondott egy 3 napos balatoni "haverok, buli, fanta" túrát, mert inkább velem akar lenni. ez azért nagy szó, mert amíg nem ismert, soha, de soha nem mondott volna nemet egy ilyen meghívásnak. sok barátja van, fontosak számára a barátai, nagyon szeretik őt, mert egy csodálatos ember.
persze hozott piát, ami nagyon jól jött, mert úgy indultam el a munkahelyemről haza, hogy biztosan iszok valamit, annyira ki voltam borulva. aztán persze nem ittam egyedül, de Mimmel már igen.
én cserébe csináltam neki hegesztett szendvicseket, jól bevacsorázott.
hajnali 2-kor feküdtünk le aludni, imádtam, ahogy hozzám bújt, átölelt. ennél mesésebb dolog nincs a világon!

reggel persze nehezen ment neki a felkelés, nem is sikerült beérnie időben dolgozni, de azért olyan sokat nem is késett. én még visszafeküdtem egy kicsit, de 10-re én is jöttem be, kb. 9:59-kor sikerült betoppannom. :)

ma már jobb napom van itt bent, beszéltünk Mimmel is, megyek át hozzá este. örültem volna, ha megint ő jön, mert kényelmetlen az ágya, és nagyon zajos helyen van a lakása, de igazából már nem is érdekel a dolog. megyek és kész. hulla fáradtak vagyunk mindketten, valószínűleg alvás lesz gyorsan, hacsak nem vár megint valami isteni vacsorával, mint kedden este, amikor szintén nála kötöttem ki.
borzalmasan éhes voltam, és olyan illatok fogadtak, hogy a nyál a térdemig lógott. valami elősütött csevapcsicsát vett, azt sütögette, meg tarját pácolt be, és utána meg az sült ki. hozzá sült krumpli volt a köret, én meg csináltam egy finom fokhagymás-tejfölös szószt... uhhh... jól bekajáltunk. :)

szóval valószínűleg lesz valami vacsi, aztán meg alvás. :)

a hétvégén jött volna Mis Pécsről, de lemondtam, mert egyrészt szar idő lesz, esni fog, és akkor nem tudunk csavarogni, másrészt Mim most velem akar és tud lenni, jövő hét végén meg nem, úgyhogy akkor jöjjön Mis jövő héten, és nem kavar bele semmibe.

igazából már annyira nem is örülök, hogy jön Mis, legszívesebben minden percemet Mimmel tölteném, de így, hogy az öccsével lesz programja, amibe én nem férek bele, vagy hát nem is akarok beleférni, így jobb lesz az időzítés.

szerelem van, boldogság van, csodálatos életem van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése