kedd, július 11, 2017

másfél éve végre

Találkoztam azzal a pasival aki annyira olyan mint én akivel egy különleges kapcsolat van közöttünk valami megmagyarázhatatlan valami Elképesztő nagyon hasonlítunk egymásra rengeteg a közös dolgunk nagyon sok dologra Kat tanulunk egyformán és Most dobott Másfél év után nem kellek neki más kell De ki más végig őszinte voltam egyenes voltam hűséges voltam magamat adtam türelmes voltam odafigyeltem és mégsem kellek de szeret de ragaszkodik hozzám és kíván mint nő de más kell nem én de ha neki se kellek így ahogy vagyok neki se akit úgy fogadtam el és úgy szerettem mindig mint amilyen akkor kinek kellek ki lesz a társam mi lesz velem teljesen kétségbe vagyok esve Teljesen ki vagyok borulva nem vagyok magamnál ezt nem tudom hogy hogy fogom túlélni tudom hogy ezerszer mondtam már ilyet de kurva gáz hogy 41 évesen megint halálra szopattak mindenemet odaadtam testemet lelkemet mindenemet elvette kihasználta nem viszonozta aztán lelépett innen Nincs tovább Nincs hova hagyjon mindenki békén a picsába elegem van ne szóljon hozzám pasi még egyszer nem akarom egyedül fogok megdögleni bazdmeg és ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése