szerda, február 27, 2008

varázslatos

az új porszívóm!!! köszönet érte elsősorban Gyuszinak, aki reggel kiszúrta egy akciós újságban és nem is habozott felhívni azonnal, valamint Vikinek, aki eljött velem megvenni, segített cipelni, hazahozott meg minden... pedig ő is olyan szarul volt/van ma, hogy még... na, hát úgy gondolom, ez a Barátság. valahol itt kezdődik... szerintem...
szóval varázslat. hazahoztam. kicsomagoltam. összeszereltem. azonnal ki is próbáltam. 10 perc alatt készrevágtam a nappalit, mármint a szőnyegeket, gyönyörűségesen összeszedett mindent. és persze játszikönnyedén. úgy szív, mint a barom. 2000 W. cserébe nyilván az órát is pörgeti. de hát mindennap úgyse használom... viszont most alig bírtam abbahagyni a porszívózást. :) ah. egy csoda... :)
azért, csak leültem  kicsit. ettem. és még nem jött vissza. nice. már megérte. :)
ezen kívül semmi izgalom. most gyorsan összeesek és alszom egy nagyot. rámfér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése