hétfő, február 11, 2008

Fotós

1 perce küldött sms-t, hogy csak most olvassa a blogot. de akkor mi a faszt akart tegnap este??? :)
mindegy. nem téma. (közben jött a válasz, hogy "kíváncsi voltam csak, hogy mi van veled. érdekelt volna az amit mondasz, mesélsz ilyenek...")
kezdek lenyugodni. nonoval kileveleztük magunkból mindent. hunyók voltunk mindhárman ennyi.
viszont, hogy én most helyrejöjjek, végig kell, hogy dugjam a fél várost. szexelnem kell mindenkivel, aki tud biciklizni, azzal is, aki nem tud, azzal is, meg aki még most tanul azzal is. nice. azt hittem már rendben vagyok. tévedtem. újra kezdődik az őrület.
azon gondolkodtam, hogy nem lett volna itt semmi baj, ha nem vagyunk 2 napra összezárva. ha csak egy este az egész, vagy nem tudom. akkor esetleg...
mindegy. téma lezárva. megint tanultam valamit. és ezért már megérte. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése