vasárnap, február 17, 2008

mostantól

aztán tényleg csak magamnak írok. kurvaisten megbasszamár, hogy már az is olvasott, akinek nem kéne. hát a lófaszt. elég volt. magányra vágyom. sürgősen.
tegnap egyébként a sport jegyében telt az este. MU-Arsenal 4:0!!! :) őrjöngve néztem végig a meccset. őrjöngve!!! kurvajó volt. a szünetben küldtem Novinak egy sms-t, hogy hű, de csúnya nagy zakó lesz ez. erre visszaírt azonnal, hogy Tihanyban van és nem láthatja. mondom, jobb is, mert még csak most van szünet és már 3:0 a MU-nak. erre már válasz nem jött. Novi ugyebár Arsenal drukker.
aztán átkapcsoltam a Betis-Real meccsre. ahol egy gyors góllal a Real vezetett, de aztán elkényelmesedtek, mert a Betis nemhogy kiegyenlített, de a szünetre már fordított is. ez is maradt a végeredmény. TG-re is dobtam egy sms-t, hogy na, mi van? kikap a Real? erre visszaírt, hogy ne is idegesítsem, nem bírja nézni, annyira ideges. hehe. :)
ugyebár tegnap Marion nap lett volna tartva, de Vikiék lemondták betegség miatt, áttettük március 1-re. de azért mondtam R-nek, hogy jöjjön fel. délután 4 előtt rácsörögtem, de még aludt. le is tettem egyből. aztán már nem jelentkezett. éjfél után dobtam rá egy üzenetet: "hogy átjöttél ma este..." erről ennyit. szokásos téma. meg se lepődök.
egyébként 9-kor taliztam trúval, felmentünk a Viktor nevű haverjához. trúval ketten megittunk fél liter vodkát, úgy bebasztunk mint az állat. kurvajó zenéket hallgattunk. trú a kanapén ugrált, nyuszifül copfjai lobogtak a fején, kurvaaranyos volt. mi meg Viktorral röhögcséltünk, dumáltunk. fél 4-kor feküdtünk le aludni. 3-an egy ágyba. én ruhástul. kb. 20 cm széles helyen nyomorogtam a falnál, hol fáztam, hol elgémberedtem, hol meg a csípőm nyomkodtam Viktorhoz, mert ő feküdt középen. 10-kor keltünk fel, én hazajöttem, mert szar volt a gyomrom, meg egyébként is pihenni akartam még itthon.
hazafelé kurvaszar volt a napsütésben napszemcsi nélkül. meg fülhallgató nélkül. a villamoson hallgatnom kellett az embereket. boaaaa... nem hiányzott. próbáltam enni, de inkább csak erőltettem, mert felfordult tőle a gyomrom. közben Misi hívott, hogy elnézést az eltűnésért, de az apja kórházba került, most is lent van a szüleinél vidéken. hogy majd fog keresni. ezután inkább lefeküdtem aludni. 2 órát pihiztem kb. aztán jöttek sorra a telefonok. anyuék, aztán trú, aztán kisköcsög Fotós, aztán Béta. nemigazán tudtam már dögleni. bár akkorra már fel is keltem, Reakciót olvasgattam. aztán ennyi. most is az ágyban punnyadok. idehoztam a laptopot. én ma innen ki nem kelek.
és az éjszaka felismerése, hogy a legnagyobb, legeslegnagyobb dal, az ez. az örökérvényű, a mindent elsöprő. a velős, lényegretörő.

A.E. Bizottság: Szerelem, szerelem

"Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!

Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell!
Köpni kell!
Köpni kell!
Köpni kell!
PÜ-PÜ!!!

Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őt látom mindenütt,
már megint csak őt hallom mindenütt.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Már megint csak őrája gondolok,
már megint akarok egy jó nagyot...
Minek? Minek? Minek? Minek?

Szerelem, szerelem, szerelem,
szerelem, szerelem, szerelem....
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!
Köpni kell-pü!"

Viktortól kölcsönkértem ezt a cd-t, mert még van egyéb jó is rajta, azt hiszem, ezeket fogom hallgatni mostanában. és mindenki hagyjon békén. befordulás, önpusztítás. baromállat jó zenék ám ezek.  Bizottság, Európa Kiadó, URH, PUF, Neurotic. ah. ezer éve nem hallgattam ezeket a zenéket, mégis jöttek a szövegek elő belőlem... döbbenet. örökké hálás leszek a Tesómnak, hogy ezeket a zenéket anno megismertette velem.

1 megjegyzés: