hétfő, február 04, 2008

átküldtem

két überbrutál szexi fehérneműs képet mms-ben GS-nek (egyik ígéretes jelentkező), a válaszának a kezdete ez volt: "Bombázó atyaég!!!" majd a végére ennyit írt: "Imádlak". hm. jó kis kezdés ez... ;) egy héten kersztül lesz mit nézegetnie, míg külföldön lesz és nem találkozunk. persze könyizett még, hogy még egy ilyet, meg egy olyat, de mondtam, hogy be kell érnie ennyivel. kész. ossza be egy hétre. :)
ezen kívül zéró történés. munka, bár ma nyugisabb nap van.
Fotós közben "zaklat" msn-en. a kis drága. a szívcsücsök... :) de jó lesz újra látni... hmmm... :)
fú, de rossz vagyok... te jó ég... nade megbeszéltük, hogy ő csak "szerető" típus. szóval ennyi. GS viszont komolyabban gondolkodik hálistennek. kora ellenére. mert bizony ő is még csak idén lesz 25. de kit érdekel????????? ENGEM NEM!!! és őt sem. akkor???
leszarom. mindent leszarok. rájöttem, azért kell nekem fiatalabb pasi, mert az még 1-2-3 évig, amíg én is, nem akar se családalapítani, se semmi. csak éldegélni klasszul. gyűjtögetni, megalapozni a jövőt, megteremteni az egzisztenciát. és ennyi.
hahh, jut eszembe, milyen kicsi a világ... GS barátja... kapaszkodni... dobpergés-dobpergés... maga COPY CON!!! whááááááááá!!!! azért kicsit lehidaltam, mikor benyögte... egy koliban voltak anno... juppiiiiiiiii!!! :)
úgyhogy ilyen érdekességekről tudok még beszámolni...
na, most dologidő. eeeeeeeej uhnyem. eeeeej uhnyem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése