hétfő, február 18, 2008

a hónap

slágere nálam most ez:

"Szerelem, vad szerelem,
Olyan vad, mint másik hat,
Szerelem, vad szerelem,
Olyan szép, mint másik hét.

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

Tombol az életöröm,
Hátamba hasít 10 köröm,
Nincs rá szó,
Nincs neve,
De van, aki tud
Mit kezdeni vele...

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

Te nem vagy sárga,
Én nem vagyok angyal,
Ezer fiú
Egyetlen arccal,
Nincs rá szó,
Nincs neve,
De van, aki tud
Mit kezdeni vele...

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

Elôre lányok! elôre!
Elôre lányok! elôre!
Elôre lányok! elôre!
Elôre lányok! elôre!

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!

A látszat csal, de én nem csalok,
Bébi, én már rég más vagyok,
Én nevetnék, de mások döntenek,
Azt hiszem, még rád is lôhetek.

Megalázó, durva szerelem,
Ez így elég jó nekem,
Megalázó, durva szerelem,
Én nem akartam azt, hogy jó legyen!"

ezt hallgatom tegnap óta folyamatosan. ma reggel is, munkába jövet. botrányosan jó. a zene, a szöveg, a hangszerelés, minden. odavagyok, meg vissza. :)
egyébként Fotós kisköcsög kavarógép gecinek köszönhető, hogy a blogom jelszavazva lett. és mindenki húzza ki magát, aki kapott hozzáférést. nem vagytok sokan. egy kezemen. nem akartam megint elköltöztetni, mert egy ilyen pöcsvirág miatt nem fogom megint szopatni magam, és azokat, akik fonotosak nekem, meg az, hogy olvasnak. de nyilván ez lesz a következő lépés. megint. újfent.
valami informatikus itt az olvasók közül (ketten is vagytok, tudom!!!) segíthetne valami honlapot összehozni, ahova végre az egész történetet felrakhatnám szépen, meg írhatnám tovább. lécci-lécci. :)
amúgy semmi extra, alig aludtam, kattogtam egész éjjel, meg forgolódtam. nemcsak ezen a paraszton, máson is. egy mondaton. de ez már más történet.
holnap széjjel kéne baszni az agyam, a névnapom tiszteletére. de hol és kivel? ejnye. olyan az életem, mint egy motor. be kell rúgni, máshogy nem megy. :)

2 megjegyzés:

  1. az a félhülye szemes a rendőrlány c. számnál mindig azt kérdezte: te jó ég
    ez aztán értelmes

    -namost menjek vagy maradjak
    menjek vagy maradjak
    maradjak vagy haladjak
    rendőrlány.

    ennyi :)

    VálaszTörlés