szerda, február 20, 2008

egy raklap

macskajaj vagyok. áh, nem. csak álmos vagyok. de nagyon. szenvedés hegyek vannak. :(
hálistennek, azért van, aki szórakoztasson. G. aki tulajdonképpen TZ. most már ez is kiderült. szóval a sárkány-oroszlán pasi TZ. mindenki jól jegyezze meg, innentől így lesz említve. (lassan készítek egy szótárt, vagy valami lábjegyzetet már a sztorikhoz, meg a bennük szereplő emberekhez)
szóval TZ-vel incselkedünk egész nap, mailben. este 7-re jön fel. addigra össze kell szednem magam. vödör kávé + zuhany. különben elájulok már 8-kor. azt meg nem kéne...
milyen posztolhatnékom van ma... eh... ahelyett, hogy a statisztikákat gyártanám, amit kell... és még 1 óra sincs... jááááááááááj!!! megőrülök itt fél 5-ig. :(
az durva, hogy napi egy tábla csokoládé lecsusszan a torkomon, a munkaidő alatt??? hozzá sós ropi persze. isteni finom ízorgia egy kocka csoki, majd egy szál ropi. majd megint csoki, megint ropi és így tovább...
tegnap este asszem übereltem minden eddigi vad kajaélményem. (szilvalekvár-kolbász kombó volt eddig a csúcs) sikerült kaszinótojást és sonkatekercset ennem májkrémmel. semmi kenyér, csak kentem a májkrémet az előbb említett cuccokra és úgy nyammogtam. közben be-bekaptam egy kockányi karamellás milkát. ez szerintem már büntikategória. :) nem csoda, ha rossz a gyomrom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése