hétfő, február 25, 2008

levél a távolból

újabb levél érkezett. megkönnyeztem. íme:

"Draga Marion!
 
Olyan  orom veled egy kicsit dumcsizni,
szeretnek majd neked keziratokat adni, hogy dolgozzak veled, es azt mondtad, hogy a testvered [trú, és nem a testvérem] grafikus, szoval sok munka lenne.Tudod miert vagyok Kolozsvaron, mert itt van  a legnagyobb
Onkologiai intezet,es ejjel benn vagyok Kemozok nappal meg dolgozom, egy roman ujsagnal,allandoan kiujul de harcolok es tudod mivel ,csak a munkaval.Itthon vagyok az en draga Erdelyemben,roman ujsagnal dolgozom,ket nyelven veszekszem ,az orvosok szerint mar nem 
  , normalis ,hogy elek.Ildikot
 puszilom, nincsen e-mail cime nem tudok vele dumalni, a Lampa [bioptron lámpa] nagyon sokat segit,
JUlikaval es Isvannal is dumalnek,de nem tudom az e_mailuket.A pontos datumot normalis, hogy megirom, szallast- mindent intezek.Legy szives , hozd el azt a kicsi szakacskonyvet, mert abbol ujra  lesz nyomtatva 2O ezer. peldany. Irjal sokat Budapestrol, az ottani eletrol, magadrol,hol dolgozol, meg mindig olyan szexis frizurad van? SEGRE ulnek itt a Parciumban ha meglassak, milyen klassz csaj baratnom van nekem.Erzem,hogy en tobbe nem latthatom  Budapestet.
Na de ha lattnad, milyen klassz parokaim, meg kalapjaim vannak es ugy libegek ki az intezet kapujan , mintha micsoda romantikus ejszakat toltottem volna. Amikor Josztok, hozzal egy kicsi uvegbe a Dunabol vizet, nagyon vagyom az esti  Budapestre, amikor olyan  szepen csillog a Duna. 
Irjad meg, ha jartok meg  kajabalni es jokat rohogtok a hulyeken szoval itt nincs   mas  szamitogep, csak roman    es nem engedik  a szerkesztosegbe atallitani.   Nagyon orvendek, hogy megismerhettelek es nagyra becsulom a baratsagodat.     ;
\      Irjal sokat magadrol es az eletrol
 
 Puszil  
 
a 6O evet betoltott baratnod     Karolina"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése