szerda, február 06, 2008

meglepően

normálisan tudtam tegnap este fecsegni az exférjemmel. msn-en. ő kattintott rám. adózással kapcsolatos kérdései voltak. naná, hogy nem hagytam ki, hogy van-e nője. :) azt mondta, alkalomadtán vannak neki, de állandó nincs, az nem kell, kipiheni a velem való kapcsolatát. :) megértem... :)
eldicsekedtem neki, hogy már csak 75 kg vagyok, meg szép hosszú a hajam, és hogy nekem sincs semmi állandó. oszt jónapot. :)
fura, hogy semmi kurvaanyázás, faszcibálás, beszólogatás nem volt. picit persze hiányozni is elkezdett, így hogy beszéltünk. meg is mondtam neki, hogy eszembe szokott jutni néha. diplomatikusan lereagálta, aztán ennyi. azért 7 év mégiscsak 7 év...
ah. félre a nosztalgiát. félre a múltat. csak előre. rendületlenül.
mondhatnám: arccal a vasútnak. :) simán. most úgyse jár rajta vonat egy szál se. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése