hétfő, február 18, 2008

esettanulmány ismét

a következő levelet kaptam ma:

" Szia:)

ITT KERESEL NORMÁLIS......PASIT??????????:)
EZT KOMOLYAN GONDOLOD??:))
EZ ITT EGY FERTŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOBB HA TÖRLÖD MAGAD!!!

ÉS SOK A KÖVETELÉSED!!!!!!!!!!!

SZIA.
ATTILA

EGY JÓÓÓÓ TANÁCS VOLT!!!!!!!!!!!!!

SEMMI MÁS!"


válaszoltam rá:

" ezekkel a sorokkal magadat is minősíted..."


erre jött a válasz:

" neeeeeeeeeeeeem!!
csak neked akartam jót!
normálisnak nézel ki...........
de már nem!(((((((((((((
kár volt szólnom!!!!!!!

én normális vagyok!!!!!! nagyon is!!
de én nek akarok komolyat..... érted????????????????????
ezért!!! mert ilyen nőók vannak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!((((((((((
egyből minősitenek!!!!

kár volt szólni!!!!!!!!
majd rá jössz!!!!! te is!!!

EMLÉKEZZ RÁM!!!!!!!!!!!!!!!!
SZIA

NEM KÉREK VÁLASZT!

LÉGY BOLDOG!
SOK SIKERT!:)"


aztán megnéztem az adatlapját, ki ez. ezt találtam rajta:

"szia:))
én egy délies tipusú,tűzes,szenvedélyes,odaadó,sexuálisan túlfűtött,hiperaktiv....romantikus,mély érzésű..hűséges...férfi vagyok!!!
gyere ismerj meg!!!:)))
bennem nem fogsz csalódni!!!:))
csóóóóóóóóóóóók:)

HETERÓ VAGYOK!!!!!!!!!!!!!!
IGAZI FÉRFI!
MINDEN BUZI,TRAVI,BETEG ÁLLATT KERÜLJÖN EL!!!!!!!!!! MERT NEM ÁLLOK JÓT MAGAMÉRT!!!!!


ne legyetek már ilyen buták!!!!!
a kis macska-jancsikat szeretitek??:))) a nyeszlett kis gyerekeket???

nem tudjátok ti! ki,és milyen egy igazi férfi!!!
de mondjuk nem mindenki érdemli meg!!!!:)))


MINDEN SWINGER KERÜLJÖN EL!!!!!!!!!!!!
NEM VAGYOK BETEG.............
ODÉBB!!!!!!!!!!!!! NE KÜLDJ LEVELET!!!!!!!!!!
KÖSZI!"

(egyébként egy 38 éves pasiról van szó... és a fotója alapján a "délies" elnyerte értelmét. délies=kisebbségi...)

most akkor én vagyok a hülye????
csak ez jut róla eszembe:

" te vagy a beteg és és nem én
te vagy a beteg és és nem én
te vagy a beteg és és nem én
te vagy a beteg és nem én"

:)

4 megjegyzés: