csütörtök, február 14, 2008

az index

halálba szopat. nézem a főoldalt. ennyit látok:
"Úgy néz ki, vége Ronaldo pályafutásának. Elszakadt a térdében a keresztszalag, egy év kiesik."
vadul kattintok tovább, hogy most akkor mi van??? erre kiderül, hogy a Milanos Ronaldoról van szó, és nem a tündérbogár C. Ronaldoról, aki ugyebár a MU játékosa. de bakker, a víz levert, mire ez leesett.
oké-oké, a főoldalon lévő képen fetrengő ember is Milan mezben van, de hát azt annyira nem is néztem. volt benne piros, ami a MU színe is, hát egyből rosszul lettem. whááááá!!! mennyi izgalom!!! :)

amúgy meg nyáltengeres, csöpögéses Valentin nap van. öröm, bódottá'. gusztustalanság. amerikanizmus. hányinger. még egy piros szivecskét meglátok az utcán, vagy valami plüsslófaszt, akkor gutaütést kapok. és nem az irigység beszél belőlem. hanem a praktikusság. az ember ne csak február 14-én legyen szerelmes a szerelmébe, a Kedvesébe, ne csak akkor lepje meg virággal, ajándékkal, hanem az év többi napján is. ugyanezt a nézetet vallom Karácsony tekintetében is. úgyhogy ennyi.

még nonoval beszéltük a hétvégén, hogy mennyi fokozata van a testi kapcsolatnak. szeretkezés, szexelés, kefélés, dugás, baszás, közösülés... R a múltkori akciónkat "szeretkezés" néven említette. ez tök jó volt. ah, bárcsak ne akarnám őt annyira...  node, hátha Misi is a nyomába ér majd. hátha. a legfontosabb, hogy legyek rá nyitott. ne zárkózzam el előle azzal, hogy nekem R kell.

a Bálint nap alkalmából meg üzenem mindenkinek (üvöltve énekeltem én is ma a munkába jövet. merthogy minden romantika dögöljön meg. nekem olyan pasi kell, aki így vall nekem szerelmet. és viszont. nekem egy őrült kell. ennyi.):

"ki jön a te házadba? én megyek!

hányszor, de hányszor megmondtad, hogy kedvelsz!
nem kevésszer: százezerszer!
hogy álmatlanságban szenvedsz, mert csak
én jutok mindig az eszedbe akárhányszor lehunyod a szemed
aranyos, édes cuncibogarad vagyok, kis mackó,
akit ringatni neked: tutkó!
én vagyok neked cukrostejjel teli cuclisüveg!
gyere! hadd legyél újra, meg újra, meg újra,
meg újra enyém!
fejedből kiverni nem tudod,
hogy tündibündi cuncimókusod én vagyok!
kis füttyös dalospacsirta vagyok,
mindig mikor meglátsz erre gondolsz,
mikor mosolygok, az égről eltűnnek a sötét fellegek,
mert a mennyországot jelentem én neked!
heheheheee, heheheheee, heheheheee
pa-pa papapapapa pa-pa papapapapa
pa-pa papapapa pa-pa-pa
ilyen gyorsan és rendszertelenül ver a szived
mikor a mikrofonba megy ez a szöveg,
kis tacskód vagyok neked, vauvau!

szük-sé-ged-van-rám!

azt a betyár, mennyire szép vagyok
azt a betyár, mennyire nagy vagyok
azt a betyár, mennyire jó vagyok
azt a betyár, ez mind én vagyok
szükséged van rám már
nem tudsz nélkülem élni
megőrülsz nélkülem crazy
semmire nem lesz gondom
mondod,
fáj neked, hogyha hiányzom
minden éjjel reám vársz
édes bókokkal karamellizálsz
mert életednek értelemet adok
a legkedvesebb, a legleg vagyok
hüp hüp hüp hüp nekem szipogsz
hogy az idők végéig szeretni fogsz
nyáu nyáu nyáu cirmimirmi
musz musz musz musz pocoknyuszi
mókusvirág, brummabrumma
fülecske, szemecske, metonímia
migidimegzabálsz, de ettől még ne hidd azt, hogy eldőlt
migidimilyen alapon szoktad nézni úgy a Gergőt
itt a bókod, hol a bókot, gyere adj egy csókot
há még a végén együtt nyitok veled bankfiókot

szük-sé-ged-van-rám!"

az elkövető természetesen a BELGA zenekar. ezúton is köszönöm nekik!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése