péntek, február 01, 2008

a nagyság átka

hogy nem bírok ülni... :) najó, menni se nagyon... :)
wháááááááá... én még ekkora élményben soha nem részesültem... úúúúúúúú... tán nem részletezném... ;) félek, elveszíteném a férfiolvasóim egy részét, szégyenükben... :)
Fotós fél 12 körül érkezett. hozott egy üveg pálinkát. végül ki se nyitottuk, a maradék mézesvilmost ittuk inkább. fújtunk egy trombitát. dumálgattunk. zenét hallgattunk. aztán persze összegabalyodtunk. dzsízász!!!!!!!! ez a pasi annyira, de annyira tud... ez valami őrület... én nem is hiszem el, hogy ilyen létezik... áhhh... biztos csak álmodtam... egy idő után bekoccoltunk a hálóba (a combfix hatalmas sikert aratott!!!), ott folytattuk, vagy inkább ott kezdtük el igazán. ez a pasi egy erőmű. pillanatok alatt regenerálódik. hihetetlen. a végén már én kértem elnézést, de mondtam, hogy hagyjuk abba, mert nem bírom. remélem, nem okoztam neki nagy csalódást... illetve, gondolom nem. bár viccesen megjegyezte, hogy igen, a korombeliek nem szokták sokáig bírni... vagy valami ilyesmi. :) hát, én erre nem voltam felkészülve, az tény. a tempóra, a méretre, nem is tudom mire... uhhh...
fél 3-kor feküdtünk le aludni. a macska megint ivarzik, tegnap kezdte újra, úgyhogy nem volt egyszerű az alvás. de mindketten olyan fáradtak voltunk, hogy szerintem 2 pillanat alatt bealudtunk.
reggel 7-kor ébresztő. zokogva. bár én ahhoz képest pörögtem, ő alig látott ki a fejéből. a villamosig együtt mentünk. a megállóban szigorúan arcra puszival köszönt el. nagy nyilvánosság előtt nem vállal fel semmit. no, nem zavar ez engem, csak röhögtem magamban. ez a fiú nagyon cukiiiiiiiii!!!! :) a franc egye meg, hogy 22 éves... egyszerűen nem tudok betelni vele. egyszerűen ott van a szeren. ennyi.
remélem, még töltünk együtt egy pár ilyen estét. amíg mással szerelembe nem esek, addig mindenképpen szeretnék vele többször találkozni. utána természetesen nem. vagyis... remélem, hogy idősebb kiadásban megtalálom őt. talán éppen DJ lesz az? ki tudja... még róla is kiderülhet, hogy egy gyengéd, finom ember. no, meg persze az ellenkezője is...
hát... kalandra fel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése