szombat, február 02, 2008

úgy tűnik

DJ-nél levesben vagyok. és viszont. gyorsan ment. feljött este msn-re, átküdte a remixét, amire rászívódtam a múltkor. aztán megemlítette, hogy elolvasta a blogomat, az elsőt, amit én hülye előszedtem nála, és hát picit beszart. mert pl. ő máshogy reagálta volna le a partizánakciómat, mint R anno. és minden további magyarázat nélkül kilépett. és azóta semmi. se partyról/találkozásról említés, se semmi.
na, hát ha ettől befalcolt és még meg se magyarázza, hogy konkrétan mi a problémája, akkor aztán nem is érdekel. különben is ez egy 1 éves sztori. és elég durva időket éltem meg akkor, de hát nem fogok magyarázkodni. neki aztán nem.
hát ennyi. asszem a ma estémet itthon töltöm. bevásároltam délután egy raklap csokit a boltban, meg minden fincsiséget. magamrahúzom a takarót és regenerálódok. úgyis baromi keveset aludtam a héten, ideje bepótolni. nyilván nem szombat este kéne, de hát most ezt dobta a gép.
egyedül Fotós társaságát tudnám most elviselni, senki másét. neeeeeeeem, nem vagyok szerelmes. de vele jó lenni. szex nélkül is. that's all.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése