hétfő, február 11, 2008

jaj deszar

tényleg... újabb ovis történet... Fotós egész délután hívogatott, de nem vettem fel a telefont, mert nem tudtam felvenni. mert éppen a távozóban lévő főnököm, meg a leendő főnököm ült a nyakamon. mindegy. végül felvettem.
azért hívott, hogy vegyem le a linkjét a blogról. ah. amúgy is le akartam venni, bár nem vagyok ilyen kicsinyes, mindegy, de jó hogy eszembejuttatta. naná, hogy. levettem.
aztán, megnéztem gyorsan, hogy ugye akkor a szaros iwiwen is kivett az ismerősei közül? nanáhogy.
istenem... szánalmas.hu-ra való.
még ő van besértődve!!! még ő!!!! mondtam én, hogy nem vagyok veszteség. tudtam én. biztos voltam benne, hogy az kurvára nem érdekli, hogy nekem mi a bajom... ó bazz... bár tegnap este még érdekelte. bár én már nem hiszek el semmit. mindegy. nem érdekes.
újabb történet ami okulásomra válik.
ennyi.

2 megjegyzés:

  1. ahhoz volt farka hogy keféljen de ahhoz nincs pofája hogy kezelje a helyzetet
    egyikuknek sem
    tanulsag ennyi
    t.

    VálaszTörlés