vasárnap, február 03, 2008

akartam

tévézni még éjjel, de éjfélkor bealudtam. 11-kor keltem fel. senki nem keresett, senkinek nem hiányoztam azóta. pfff...
kellene mosni, takarítani, de nincs kedvem.
tök szép, napos idő van, inkább sétálnék valakivel, valahol, valamiért... de nincs kivel.
sebaj. majd lesz.
az idő nekem dolgozik. ;)
trúval jól elszórakoztunk este msn-en. R-t szidtuk, mint a bokrot. dejólesett. neki is. :) legalább fel tudtam vidítani valamivel a kis depresszor fejét. adott tippet, hogy mit írjak mailben, kulcs ügyben. egy az egyben át is másoltam és még este elküldtem. reakció persze semmi. ma estig adtam haladékot ennek a pöcsvirágnak. fel fogom hívni és a halál faszára elküldöm nyaralni. tutter.
egyéb érdekesség nincs. azon gondolkodtam, hogy írok DJ-nek egy levelet, melyben kifejtem, hogy mennyire szánalmas valakit a blogján keresztül megítélni. de asszem nem fárasztom ezzel magam. nem éri meg. szánalmas könyizésnek vagy magyarázkodásnak tűnne. azt meg aztán nem. ha plüssbalta, hát meg is érdemli. nem tudja mit hagy ki. mármint engem. ennyi. :)

1 megjegyzés:

  1. :) dj nem vette a fáradságot meghallgatni téged, te miért vennéd,hogy írjál neki bármit is?

    VálaszTörlés