kedd, február 12, 2008

klassz volt

a randi. meg izgi is. ugyanis kitaláltuk, hogy felírjuk mindketten az "igen" meg a "nem" szót egy-egy papírra. és amikor odakerül a sor, hogy akkor szimpi-e a másik, vagy sem, akkor cserélünk fecnit. attól függően, hogy.
na, hát cseréltünk. az "igen"-t adtam és kaptam is. :)
először hezitáltam ám, hogy mi legyen. hullámzott az egész este. mikor megláttam, akkor azt mondtam, gáz. aztán beszélgetni kezdtünk, és elbillent a mutató más irányba. érdekes volt. és tényleg sokszor hullámzott. és sokszor gondoltam azt, hogy mégis inkább a piros lapot kéne felmutatnom. aztán mégiscsak a zöld mellett döntöttem. hogy miért? én magam sem tudom. látok benne fantáziát.
de ha nem lesz elég őrült vagy pörgős hozzám, akkor leves. mindenképpen.
amúgy fél 11 körül értem haza, de azonnal le is feküdtem aludni, mert hulla fáradt voltam.
a ma reggeli jókedvet és nevetést pedig TG biztosította. köszönöm neki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése