hétfő, június 30, 2008

el vagyok maradva

mint a borravaló. vagymi. péntek 2 óta egyszerűen nem volt kedvem gépet bekapcsolni. meg időm se nagyon.
röviden a hétvégéről:
péntek.
Vikivel Világbéke megkötése. picsogva mentem haza tőle. beledöglöttem volna, ha nem így történik (mármint nincs Világbéke), még ha az én hibám is volt, hogy kipattant, ami.
Barbival mocskosmód lerészegedés, Hunyadi bulihajón vadidegenekkel 21-01 között önfeledt tombolás, életem legjobb buliján való részvétel. fél 2-től fél 4-ig filmszakadás, a kanapémon alvás, csorgó nyállal.
aztán ledöglés rendesen.
szombat.
fetrengés az ágyban egész nap. várakozás Repülős hívására, hogy mikor jön, hogy és mint. közben MotoGP futam utolsó 5 körének sikítva végigőrjöngése, majd a himnusz meghallgatása felállva, bőgve. Talmácsi Gábor első helyen végzett!!! :) délután jobbra dőlés, balra dőlés. Cukorborsó hívott, hogy Santana koncertet offolja, mert nincs kedve, meg nem is nagyon ér vissza addigra. remek. csak 25-ször öltöztem át addigra, hogy mit vegyek fel. sebaj. úgyse volt kedvem tömegnyomorkodni. pláne nem Santana miatt. :)
este Repülős megérkezett. chill out. Police Live, majd SOAD hallgatás. beszélgetés. egymás szeretgetése. 10 után szex, majd alvás.
vasárnap.
Repülős hajnalban el dolgozni. én visszafekvés. fél 10-kor ébresztő. Tesómmal Palára ki. bikini fel, Pala közönségének sokkolása. mocskosmód barnulás. punnyadás a vízben, pofázás Tesómmal este 6-ig. hazafelé a 26-os busz ajtaja bedarálja a bal könyököm (már kétszer volt eltörve), anyázás a szigettől a Jászaiig. sok tehetetlen faszkalap, seggszőr pasi, hogy meg nem mozdulna, csak áll mint egy fasz. (bár úgy állna...) kibaszottul fáj. nem feketedett be reggelre, de tűz forró, és nem a leégéstől, tuti, hogy valami nem kóser.
fél 8-ra hazaérés. 5 nem fogadott hívás és egy sms Repülőstől, hogy mi van velem. hívtam, hogy minden oké, de strandra nem vittem telefont. kérdezte, este átjöhet-e hozzám. mondtam, persze. :)
meccskezdésre nagyjából megérkezett. az a béna Torres megnyerte a spanyoloknak az EB-t. nem nagyon érdekelt az egész egyébként. inkább vele incselkedtem. aztán utána be akart cipelni a hálóba, de én ragaszkodtam a kanapéhoz. úgyhogy végre azt is felavattam vele. :) értékelte. :) nem kell mindig uncsipókoskodni a franciaágyban.
éjfél körül elalvás, összebújás, szerelem... egyelőre még csak én mondogatom, ő nem. de bizti szeret. vagy legalább bírja a búrámat. :)
kiderült, hogy júliusban hetente legalább 2-szer látni fogom, szóval no para, úgy azért ki lehet bírni. :)
hétfő.
reggel zokogva felkelés. Repülős el dolgozni, én visszafekvés. 7-kor nagynehezen kikecmergés. könyököm eléggé fáj. utálom a munkahelyem. gyűlölök már itt dolgozni. és még csak fél éve vagyok itt. :(
Repülős lehet, hogy ősszel kimegy Skóciába dolgozni, minimum 10 hónapra. megyek vele. ez nem kérdés. szóval, használható angol nyelvtudást vennék, most. minden megoldás érdekel. :)
utálom a munkámat, ezt az egész szart, amit csinálok immáron 10 éve. felszolgáló akarok lenni, pultos, vagy takarító, esetleg metróvezető, egy sötét alagútban, egész nap nem szólva senkihez.
nem akarok emberekkel foglalkozni többet. egy irodában akarok ülni egész nap, amit magamra zárhatok, ami csak az enyém, és papírokat tologatnék jobbról balra, majd balról jobbra. gyártok táblázatokat, kimutatásokat, gépelek napestig, csak ne szóljon hozzám senki. vagy csak naponta 1-2-szer. de én többet másnak a sirámaival nem akarok foglalkozni. megcsömörlöttem. elegem van.
a legnagyobb probléma viszont, hogy semmi máshoz nem értek. Skóciában viszont biztos jól keresnek a takarítónők is. úgyhogy, kalandra fel!!!! :) ja, nem mintha takarításból akkora nagy spíler lennék... :)

3 megjegyzés:

  1. ó, hogy sz@jon le az összes életképtelen paraszt.baaaaaaaaaz átküldtek takarítani a régi irodába vágod???? hát sajnos meguntam nagyjából egy óra alatt és le kellett koccoljak. tudtam volna, hogy takarítói ambícióid vannak, hívlak.

    hogy b@@@@@@nának meg.
    hogy a teringettét.
    ez én voltam.

    VálaszTörlés
  2. welkám bekk háni. :)

    VálaszTörlés
  3. ... a való világban ...

    VálaszTörlés