csütörtök, június 26, 2008

jó érzés

tudni, hogy ezen a kibaszott Világon, nemcsak én vagyok nyüszögős, picsoid, rinyagép, hanem más is.
ráadásul az a más nem is nőből van, mint én...
jó érzés nekem észt osztani, ugyanolyan problémákkal kapcsolatban, mint amik nálam szoktak lenni általában.
jó érzés ledorongolni valakit, és forrófejűnek titulálni, főleg, hogy én ugyanolyan vagyok. és ugyanúgy cselekednék, ahogy ő.
jó érzés, hogy van egy ilyen lelki társam. akit egyébként sajnálok, mert tudom, hogy min megy keresztül, de ha én lehetek a fék, a gát, a relé, ami behúz, a fal, ami meggátolja, hogy még nagyobb hülyeségeket csináljon és elcsessze az elcseszhetőt, akkor büszke vagyok magamra, és örülök neki, hogy segíthetek.
jó érzés, hogy talán tanultam már a saját hibáimból, vagy legalábbis másnak elő tudom úgy adni, hogy én milyen okos és tapasztalt vagyok, ámbátor TE ne kövesd el ezt a faszságot, hiszen én már tudom, hogy faszság. aztán persze én is belelépek ugyanabba a folyóba, és ettől nem is biztos, hogy hiteles leszek hosszútávon, de azért mégis... egy próbát megér... vagy a pillanatnyi helyzetben nem is lényeges...

az viszont gecire felbasz, hogy van, aki folyamatosan piszkál és beszól és szurkál napok óta. és kurvára nem veszi észre magát. és kezdem unni... :(

2 megjegyzés: