kedd, június 10, 2008

és még egy

húzás... mármint a részemről.
eddig a wiwen nem volt látható a "családi állapot"-om. nem volt kitöltve. pár napja, tüntetőleg én is kiírtam: "egyedülálló". azt nesze.
persze ő biztos nem pollozza annyit az adatlapom, mint én az övét, de ha véletlenül odapislant, akkor láthatja, hogy én is egyedülállónak tartom magam, mint ahogy ő.
tudom, ez csak a csajoknál ilyen neuralgikus pont, hogy "jujjj... wiwen jelöld be te is, hogy kapcsolatban, meg rakjál fel közös képet..." sat. sat. sat... azért ennyire nem leszek picsoid. meg azért ennyire nem dolgozik az a bizonyos zöld szemű...
ismerem az értékeimet, a képességeimet. ha értékel, úgyis velem marad és nem megy másfelé. ha meg nem értékel, akkor meg mehet isten hírével...
én nem fogok féltékenykedni. egy oroszlán nem féltékeny. az nem az ő műfaja. ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése