szerda, június 04, 2008

maratoni Stexezés

sikerült tegnap Bertával. 5-kor ültünk be, 10 után jöttünk el.
persze, nem bírtam magammal és a diétám ellenére ettem ezt-azt... ez a csaj mindig belevisz a rosszba... áh... nem is. :)
jó volt találkozni, fél éve nem láttuk egymást. pofámról lesül a bőr emiatt. :( annyit nevettem... ismét elmesélt néhány sztorit az életéből... hát kész... vinnyogtam a teraszon. :)
este 9 után egyszercsak ismerős arcra lettem figyelmes. a Jogászfiú sétált el ott egy csajjal, aki éppen az én szöges ellentétem. (vékony, fekete hosszúhajú) ezek szerint nem én voltam az esete. csak azt nem értem, miért nem lehet ezt frankón megmondani. nem úgy elválni, hogy "legközelebb folytatjuk" meg "szívesen találkoznék még veled" és azóta se egy levél, se egy távirat. mindez éppen egy hónapja volt. nem mondom, hogy bánom, mert nem. kb. pont leszarom. de azért mégis... őt minősíti ez a viselkedés...
még jó, hogy én nem keresgettem a találkozó után... hát mi vagyok én??? jujjj... erre most nem várok választ. :)))
fostenger idő van. undorító. állítólag hétvégén is ez lesz. így viszont lőttek a szabadtéri meccsnézésnek. nem mintha lenne hozzá partner. annyi haverom, meg Barátom van, de basszus soha senki nem ér rá. vagy nem kíváncsi rám éppen. vagy soha. na, mindegy.
jó, van akire meg én nem vagyok kíváncsi. ez is előfordul.
sebaj, jó lesz nekem otthon. millió dolgom van. rendbe kell kapni a lakást, meg mindent. meg pihenni se ártana. úgyhogy nem nyavalygok, csak jobban érzem magam, ha én utasíthatok el meghívást/programot, vagyis lubickolhatok az ajánlatokban, mint amikor azon kell görcsölni, hogy mit csináljak, kivel legyek, hova menjek, de szar egyedül stb. még szerencse, hogy otthon, egyedül is kurvajól tudom érezni magam, szóval mindenki bekaphatja... már ha megengedem... :)
persze, nem nyafogok. mert minek. de amúgy meg miért ne??? azt írok a naplómba amit akarok. ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése