hétfő, június 02, 2008

Levél a távolból 1.

"Szia Marion!
Epsegben megerkeztunk, ez most a 3. napunk reggele. Csak
roviden tudok irni, mert mindjart indulunk a Niagarahoz! :)
Az elso ket nap varosnezessel telt el Torontoban, egyelore
meg minden oke... Lattunk egy csomo tuti dolgot, de ez a
mai vizeses nagyon nagy kiralysag lesz! :)
Egy kicsit szetszort vagyok, itt meg csak 7 ora van. A
telefonomat nem surun kapcsolom be, mert itt nem lehet
tolteni.
Vigyazz magadra, puszi!!! :)
Repülős"


hát... nem csöpög az érzelmektől, meg a "húdehiányzol"-tól vagy a "dejóvoltapéntek"-től. de azért persze örülök neki. az én válaszom is higgadt volt és mértékletes. nem kell elkapatni. mivel egyértelmű utalást tett a kevéske mobiltelefonhasználatára, így sms-t biztosan nem fogok neki küldeni. pedig ma délelőtt a tréningen már majdnem. de aztán mégsem. minek???? na, mindegy.
levegő jegy. ennyi. nem tűz. továbbra is ez a meglátásom. ezért ilyen kimért. semmi lángolás, semmi szenvedély. csak a száraz tények.
persze, 3 hete ismerjük egymást. meg persze fiú. de bazzz... van olyan fiú, aki 3 hét után meg van veszve ezerrel. picsába. főleg, ha elutazik 2 hétre. áhhh... nem tudom. NEM TUDOM!!!! :( jólvan, megint nyüszögök, igaz. örüljek, hogy egyáltalán írt.
de akkoris!!! fuck. telhetetlen vagyok. nekem semmi sem elég. pedig imádom őt. de értem rajongani kell. én hiányozzak basszameg. érezze megtiszteltetésnek, hogy velem lehet, és igenis igyekezzen hozzám vissza és törje magát a távolból is, hogy.
lőjetek fejbe. most. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése