csütörtök, június 26, 2008

nyertek a

majom spanyolok... (bocs TG) egyedül Torrest bírom mind közül. :)
végig se néztem a meccset, inkább úgy döntöttem, kicsiholok magamból egy orgazmust. :) mire jó a redtube... ;) fura, mert először Repülőstől hallottam erről az oldalról. :)
nos, alig hogy befejeztem, rágyújtottam, ahogy szoktam, egyből jött sms Cukorborsótól, hogy megérkezett, levezette a 250  km-t és minden baja van. csórikám. nincs ehhez szokva. a lényeg, hogy bejelentkezett az édesbogár. hogy nyugodtan tudjak aludni.
bazgec, ez a csiga az akváriumomban... hát ez a legnagyobb sóelem... olyan trükköket tol, esik-kel, repül, úszik, ereszkedik, hintázik a levélen stb. varázslat... közben lobog a szeme magaután... áhhh... készvagyok tőle. :) asszem veszek még ilyen csigát, hatalmas figura. :)

2 megjegyzés:

  1. torres? anyám te hülye vagy. a csapat szégyene, esik kel, mint a csigád, és vágja a pofákat. eddig nem nagyon lőtt gólt, güiza kartárs remélem a döntőn a kezdőből is kiszorítja.
    amúgy maga a meccs nagy volt, venga espana!

    csigának meg pacsi, tényleg kibaszottjófej :)

    VálaszTörlés
  2. a kicsi Torres viszont aranytündérbogár, és a Liverpoolban nem szar... és neki van a legkevésbé spanyol feje. :)
    a tegnapi szpíker bazzz olyanokat mondott, hogy a hajam téptem néha... botrány.
    egyébként jogos volt a spanyol győzelem, az oroszok mintha ki se jöttek volna a pályára... száni volt.

    csigapacsit átadom. ;)

    VálaszTörlés