csütörtök, június 12, 2008

sikerült meglepnie

76-osnak az előbb, de nagyon. :) ülök bent, egyik opcsi éppen beszél hozzám, az ajtónak háttal vagyok fordulva. egyszercsak megáll mellettem 76-os. :) olyan zavarba jöttem... :) szerintem halálosan elvörösödtem... sőt, biztosan. még most is ég a fejem. hirtelen nem is tudtam mit kezdeni a helyzettel. kimentünk dohányozni, beszélgettünk kicsit. úgy imádom ezt az embert... :) na, mindegy... ez mellékszál. :) szóval beszélgettünk egy cigarettányit, aztán ment tovább. egyébként itt járt éppen a környéken, azért ugrott be hozzám.
mondjuk... Repülős délelőtt az utcánk végében volt a MÁV Kórházban... az oké, hogy reggel váltunk el, de kellemesen érintett volna, ha errefelé sétál és meglátogat... :) jójójó, ne legyek telhetetlen... :) viszont már írt sms-t, hogy mit intézett az orvosnál (szinte semmit)... úgyhogy kussolok... :)
Cukorborsócskáááááááááám!!!!!!!! SZERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!! hiányzol... :(

Nyers: Bírlak

Hideg üveg simít,
lehelem falát.
Kenegetem rajta
a letapadt homályt.

Refr.:bírlak!
Szívemen fogtál,
úgy bírlak!

Remeg az orrcimpám,
szagokat kutat.
Cigaretta füstben
puha szirmokat.

Refr.:bírlak!
Szívemen fogtál,
úgy bírlak!

Repedezett ajkam
ízekre vár.
Falatokat lopkod
álmaim során.

Refr.:bírlak!
Szívemen fogtál,
úgy bírlak!

2 megjegyzés:

  1. te, én nem is tudom, hogyan tudsz így tovább élni, valami rooney nevű fazon megnősült. jaaaaaaaj, imádkozom, hogy ez ne AZ a rooney legyen, dehát örök darkerként tudom, hogy ez AZ :P
    kénytelen leszel nagyobb energiát feccölni a repülősbe innentől.
    csókoltatlak innen a recesszióról
    láv béb
    szeri

    VálaszTörlés
  2. ja, láttam, megnősült... de én már tudtam, hogy ez lesz. nem ért váratlanul... :)
    amúgy is kiscsíra, 22 éves... mit kezdenék vele??? érted...
    najó, az Aston Martinjával vihetne egy kört legalább... ;)

    VálaszTörlés