vasárnap, június 15, 2008

nem mondta le

a randit Repülős. sőt. még előbb is jött, mint ahogy előre jelezte. :)
a buli éjfélig tartott. megnéztük még a meccset fél szemmel, megetettem őket chilis babbal, meg csináltam epres tortát. :) nagy sikert arattam mindkettővel. jó kis UNO partit csaptunk, persze a legtöbbször én veszítettem... :)
kicsit be is rúgtam, najó, eléggé... :) vihogtam ezerrel. :)
Repülős díjazta Vikiék humorát, megjegyezte: "kellőképpen állatok..." :) kb. ezt vártam. :) bízom benne, hogy Vikiéknek is szimpatikus volt, bár nem dumálta szét az estét. azért legalább jókat nevetett. :)
mikor már kettesben maradtunk, szinte azonnal bedőltünk az ágyba. fáradtak voltunk mindketten. szex nem volt, csütörtökig nem lehet szexelnünk, és most nem miattam. kicsit nehezen viselem. igazából inkább Repülős miatt, mert látom, hogy szenved. alig érek hozzá, már áll a gyík... :) úgyhogy próbáltam távoltartani magam. :)
délig aludtunk. mondjuk ez érdekesen alakult, mert a macska tegnap délután óta megint ivarzik. először becsuktam a wc-be, mikor lefeküdtünk, aztán hajnalban megsajnáltam és kiengedtem. egy ideig normálisan is viselkedett, de reggelfelé már nem bírt magával, úgyhogy inkább kijöttem vele a kanapéra, hogy Cukorborsó tudjon pihenni. 9 körül ébredtem meg, egy hülye rémálom után (az ÁVH-val álmodtam, ha valaki emlékszik még a sztorira). visszamentem a hálóba. Repülős azt hitte, ő üldözött el, de mondtam neki, hogy magamtól jöttem ki. összebújtunk még, néztem, ahogy alszik (gyönyörű ez a fiú...), majd én is bealudtam. közben a macska is lenyugodott. :) 12 után ébredtünk fel. 1-re meg már az anyukájánál kellett volna lennie (szokásos vasárnapi ebéd), de így persze elkésett. nehezen szakadt el tőlem. :)
ha minden jól megy, este még visszajön, ha nem megy jól minden, akkor nem. :( na, majd meglátjuk. :)
volt olyan pillanat, majdnem, aztán mégsem. elgondolkodtam, hogy mégsem kéne még, úgyhogy a történet tolódik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése