péntek, június 06, 2008

nem megy nekem

a kerítősnősködés... picsába. pedig annyira beleéltem magam, hogy. de rá kell jönni, hogy nem minden a jó vaker. legalábbis nem mindenkinél lehet ez elég.
ha engem kérdez valaki, akkor a jó stílus, a humor, az intelligencia feledtetni tudja, hogy az illető mondjuk nem Brad Pitt (nem mintha feltétlenül ő lenne az esetem...). ámbátor TG-nél nem volt mit feledtetni, úgy volt és van rendben, ahogy. számomra totál egyben van a srác. trúnak sajnos nem ez volt a véleménye... :(
édesek voltak, mert a randi után egyszerre hívtak. jó, TG volt a gyorsabb. és hát nem volt természetes a mosolya. felajánlottam neki, hogy leápolom a lelkét egy sör mellett. látszólag tetszett is neki az ötlet, aztán mégis a cimbiket válaszotta. ezt is megértem... :)
végül trúval 2,5 órát beszéltem telefonon. varázslat. no, nemcsak a randiról, hanem minden egyébről. sőt, inkább minden egyébről. :) most tettük le.
most már csak azon jár az agyam, hogy Repülős gépe 10 perce felszállt Torontóból. és hogy úton van hazafelé. :)
nagyon kíváncsi vagyok, mikor és mivel hív majd. mármint milyen kedvvel és mit mond, mikor akar találkozni, stb.
a naiv énem nyilván elképzelte, hogy biztos azért utált kint lenni, mert nem voltam vele, mert hiányoztam. hogy ezért akart már annyira hazajönni. hogy ez lesz az indok. de nyilván nem ez lesz. lássuk be, kizárt dolog, hogy ez lenne...
mivel elmúlt éjfél, kijelenthetem, hogy "kapcsolatunk" átlépte az első hónapot... ez nice. :) ennek baromira örülök. vajon meddig fog tartani és milyen lesz? ez a jövő titka...
de semmi parázás, semmi görcsölés. átadom magam ennek az egésznek, aztán alakul ahogy. bízzunk benne, hogy jól alakul.
istenem... lehet, hogy holnap ilyenkor már együtt alszunk??? hogy már ott szuszog mellettem??? áhhh... nem reménykedem ebben... mármint hogy már szombaton találkozunk, hogy ne érjen nagy csalódás. de legalább itt lesz a városban... nekem ez már bőven elég... :)
még mindig nem hiszem el, hogy előbb hazajön... egyszerűen döbbenet... ez maga a csoda... tényleg... legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna... és tessék... úgy látszik, ha valamit nagyon akar az ember, és sokat gondol rá, akkor az egyszercsak megtörténik... :) ez adjon reményt mindenkinek!!!! :)

4 megjegyzés:

  1. p..ba, mi a fenét csinálok 08:04-kor szombaton????
    trú

    VálaszTörlés
  2. Hülye vagy. Mondtam, hogy túlmisztifikáltál. Kicsi vagyok, csúnya és kövér.
    Meg piros volt a cipőm.

    VálaszTörlés
  3. tégé, ezt kinek írtad? márkansznob vagyok (az ami a lábadon volt), és a kedvenc színem a piros...
    trú

    VálaszTörlés
  4. Pedig le mertem fogadni hogy az volt a baj!

    :)

    VálaszTörlés