péntek, június 13, 2008

felhívtam

Repülőst. sms-t akartam írni, de inkább a hangjának hallgatását választottam. azzal kezdte, hogy "dejó, már épp akartalak hívni én is..." :)
édesbogár... kérdezte, hogy mit csinálok ma, de sajnos nem azért, mert találkozni akar velem. pihenni szeretne, mert tegnap is 10-ig sörözött valami haverjával. szóval nem sokat sikerült aludnia. mondtam, hogy sebaj, pihenjen rá a szombat estére és jöjjön hozzám munka után, bulizni. Viki, Gyuszi, Barbi jönnek fel. főzök nekik finit. meg jól berúgunk, aztán ennyi. :)
remélem, megemberli magát és tényleg jön. Vikiék már kibaszott kíváncsiak rá... meg persze jó lenne, ha velem lenne. mármint a buli után. szeretek vele lenni. és nagyon tud hiányozni. hajjajjj... a hétvégén, ha lesz olyan pillanat, akkor nagy tettre készülök... de csak ha tényleg lesz olyan pillanat... na, erről majd beszámolok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése