kedd, június 24, 2008

ma még

nem jelentkezett Repülős. én sem kerestem. kicsit elég volt belőle.
meg a nyüszögésből is. nincs sms, nincs telefon, semmi nincs. ha keres, válaszolok, ha nem, akkor meg úgy marad...
nem haragszom rá, meg semmi ilyesmi. igazából már lejátszottam magamban a dolgot, és tényleg nem érdekel. én nem fogok hisztizni. nyugodt, türelmes leszek és megértő. csak aztán ne lepődjön meg, ha egyszercsak a birtokon kívül találja magát.
az a baj, hogy mikor ezt írom, a sírás folytogat, mert imádom... viszont azzal, hogy ilyen makacs, és nem képes dolgokból engedni, reszeli maga alatt a deszkát rendesen. a végtelenségig én se leszek türelmes és megértő. pláne, hogy én is engedtem dolgokból. azt gondolom, ennek kölcsönösen kellene működnie. egy normális kapcsolatban.
ámbátor ez viszont nem az.
nem normális. és nem kapcsolat.
ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése