kedd, június 03, 2008

a tükörbe nézve

ma reggel elhatároztam, hogy ezentúl csak szűk cuccokat fogok hordani. picsába a lebernyegekkel, meg a bő pólókkal, most már aztán tényleg.
formás, husi csaj vagyok, kezdek egészen jól megbarátkozni magammal, úgyhogy nem vagyok hajlandó elrejteni a testem tovább. nem és nem.
akinek nem tetszem, nem néz rám. akinek meg igen, az meg gusztálhasson nyugodtan. :)
szóval a hétvégét shoppingolással fogom tölteni. még nem tudom miből, de egy pár dolgot kell vennem a nyárra.
háhááááááá!!! 40-es rucik sziasztok!!! :)

5 megjegyzés:

  1. AJÁÁÁÁÁÁÁÁNDÉKOT FOGSZ KAPNIIIIIIIIIIIIIIII JUJ :)
    beugorhatnál ide, a melóhelyemhez, jött egy csomó újdonság. mindjárt írok is neked szájp.

    VálaszTörlés
  2. na hallod... kikönyiztem... még anno... :) amúgy meg nagyon romantikus... jujjj... kíváncsi leszek mit talál ki... remélem kreatívabb, mint az exférjem. ő Koreából elég gázul hozott ajándékot. szinte semmit és az is fostenger volt. pedig akkor már 7 hónapja jártunk...
    és remélem nem olyan sokára fogom megkapni, mint a síelős ajcsit TG-től, aki már tulajdonképpen a kuplerájos szobájában nem is találja!!! :DDD

    VálaszTörlés
  3. nem kuplerájos, átlátható és biztos matematikai modelleken nyugvó káosz jellemzi csak a szobámat.
    még jó hogy nem üzengetünk blogon keresztül, mi? ::)

    VálaszTörlés
  4. a tégének kupi van a szobájában???

    VálaszTörlés
  5. mondom nem kupi....
    vagy az számít?

    VálaszTörlés