kedd, június 10, 2008

elég durva

hogy a társkeresőn való álregem mekkora sikert arat...
paramétereim: 33 éves, 165 cm, 60 kg, fekete hosszú haj, zöld szem, leírásban pedig annyi: intelligens, fiatal (25-30 közötti), független, budapesti férfit keresek kötetlen kapcsolatra.
2 perc alatt, de nem nagyítok, 2 perc alatt kaptam 8 levelet, 5 felkérést chatelésre, stb. fotóm nincs is kitéve. :)
hozzáteszem, nem tudom mi alapján írnak az emberek, de kaptam 37 évestől is levelet, meg tiszaújvárositól is, meg házastól is, meg rémesen helyesírótól is. szóval nagyrészt olyanoktól, akik véletlenül se felelnek meg a feltételeknek.
természetesen egyik levélre se válaszoltam. csak kuncogtam egy jót. :)
ha lefogyok 60 kg-ra, már éppen 33 éves leszek, addigra a hajam is megnő, befestem feketére, tolok egy zöld kontaktlencsét, aztán utánam a vízözön... hát nem???? ;)
mondjuk, nem tudom mennyire lesz természetes a mosolyom, ha megkapom Repülőstől az első levelet erre a "kamu" regisztrációra... jujjjj... jobb nem tudni... :(
egyébként ma még nem jelentkezett. (a társkeresőre sem lépett be). ha ilyen faszántos marad az idő, akkor lemennék WB-be TG-vel megnézni a spanyol meccset, mert utálok már a 4 fal között ülni. Repülős ha jön, jön, ha nem, akkor kisnyúl. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése