vasárnap, június 15, 2008

visszajön este

juppppiiiiiiii!!!! :) Béta és Tomi rágják a fülem már 1 hete, hogy akarnak velünk négyesben meccset nézni, nálam. de hogy okvetlenül nálam és okvetlenül Repülőssel. :) főleg Tomi van erre a témára rápörögve. mert bír engem, meg szeret nálam lenni, meg Repülőst is bírja.
nos, erre a programra invitáltam Cukorborsócskámat már tegnap, de nem mondta biztosra. de most hívott, hogy jön. :) fúdejó!!!!!!! :)
a héten szerintem úgyis majd csak csütörtökön találkozunk legközelebb, aztán meg nem tudom mikor, mert hétvégén megyek Agárdra Vikiékkel... úgyhogy most jó, hogy ennyit együtt vagyunk. igaz, nem mindig kettesben, de akkor is jó, ha itt van. :) meg vele aludni is olyan jó. ha nem szexelünk, akkor is jó vele lenni az ágyban.
imádok hozzábújni, ölelni, csókolni... mindent imádok, ami Róla szól, mindent imádok, ami Vele együtt történik...
ahhh... szeriszeriszeriiiiiiiiiiiii!!!!!!! :)

1 megjegyzés:

  1. hu, ti jártok vaze'

    mé nem lehet birkó, nem értem
    okosíts ki majd privibe'

    majd én is okosítlak, vannak történések.se szeri se száma.

    üdv,
    tru

    VálaszTörlés