csütörtök, június 05, 2008

nem bírtam ki

csak írtam neki sms-t. azért persze trútól kértem tanácsot, hogy mit írjak, még mielőtt elkezdem neki idézni a kedvenc szerelmes verseimet (aminek a szélén táncoltam már tegnap is, mert József Attilát lapozgattam, tőle akartam elküldeni néhány sort, de aztán mégsem), aki adott is tanácsot. nehogy átessek a ló túloldalára. hát ezt írtam:
"Jó reggelt! :) Remélem minden rendben és szép időtök van ezen a fontos napon. Sokat gondolok ám Rád és olyankor mindig mosolygok. Puszi! Marion."
még nem kapta meg. így hát nem is válaszolt. pedig elvileg most ébredezik. ott reggel 7 óra van. azért valamikor csak bekapcsolja a mobilját. jujjj... izgipókság. mindig van itt valami. és még 9 azaz kilenc naaaaaaaaap!!! whááááááááááááááá...
ér megőrülni??? :(
azon gondolkodtam, hogy ha ma van a diplomaosztó, akkor mi a véreres faszt csinálnak még kint 1 hétig??? Hugi összepakol, hazacuccol, azt jónapot. holnap már indulhatnának is... de nem. még egy hétig ott maradnak... DE MINEK???? nyüssszz és nyafffffffff... :(

update: ezt megírom. belépek wiwre. hátha... erre villog a kispiros, hogy 2 üzenet. jujjj... szívdobogás, gyomorgörcs, kiaz? miaz??? hát... PASO klub. 2 üzenet... picsába... :( mondjuk, a PASO-ról is Repülős jut eszembe, mert imádja őket. a múltkor éppen PASO pólóban volt nálam. :) de hát ez akkoris szeméccség, hogy így behülyítik az ember lányát... fuuuuuuuuuck!!!! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése