kedd, július 01, 2008

a szexuális életem

úgy látom, eléggé új irányokat fog venni hamarosan... kiderült erről a Drágacsillagról, akiről sejtettem már eddig is, hogy egy állat, hogy tulajdonképpen ő egy "rohadt állat", és ne akarjam, hogy igazán vad legyen, mert meg fogok lepődni. hm. én meglepődni??? már alig várom... ;)
tegnap akkora meccset nyomtunk a hálóban, hogy az valami hihetetlen... dzsííííízász!!!! aztán még kérdezgettem, hogy mire gerjed, meg ilyesmi. beszélgettünk erről... hujujjjj... ;) ráadásul, hiába gerjed bizonyos dolgokra, még senkivel nem volt szerencséje megvalósítani...
hááááááááát... asszem ezzel láncolom magamhoz egy életre... hogy benne vagyok mindenben, ráadásul fantáziám határtalan... ;)
éreztem én tegnap este is, hogy több van még benne. próbáltam bíztatni, rávezetni arra, hogy nekem is tetszenek ezek a dolgok, de nem mert igazán kibontakozni. aztán beszélgettünk erről és hát szerintem remegve várja a ma estét (velem együtt), mert még jobban kinyílhat, és olyat tehet, amire igazán vágyik.
két véglet jellemez egyébként a szexben. vagy nagyon gyengéd, nagyon babusgatós, nagyon romantikus, nagyon érzéki szexet szeretek, vagy elkap valami más és olyankor cibálja a hajam, verje a fenekem, karmoljon, harapjon és dugjon keményen, sokáig. úgy látom, Repülős alkalmas mindkettőre. a második verzió talán közelebb áll hozzá (nyilván a férfi mivoltából kifolyólag), de az elsőt is magas szinten műveli. ámbátor, ha cirókamarókával kezdünk, akkor is a végén hörögve dönget... ;)
amúgy talán a legjobban jellemzi azt, hogy mennyire kívánom minden pillanatban, és mennyire jó vele az ágyban, meg mindenhol, hogy amikor együttvagyunk, mármint konkrétan az ágyban, már éppen legalább csókolózunk, ölelkezünk, akkor Shakespeare LXXV szonettjének utolsó sora jár a fejemben: "részeg vagyok és mindig szomjazom"...
nem tudom, hogy érthető-e, hogy mire akarok kilyukadni... hogy egyszerűen soha nem elég belőle... a társaságából, a csókjából, az öleléséből, a szexből, semmiből... és rengeteget vagyunk együtt, és rengeteget csókol és ölel és szeretkezünk, de egyszerűen nem elég... folyamatosan kívánom a szervezetét...
nem tudom, hogy meddig fog ez tartani, de most egyszerűen nem tudok betelni vele... képtelenség... :)
ez azért jó, nem??? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése