péntek, július 11, 2008

"már megint csak

őt látom mindenütt... már megint csak őt hallom mindenütt..."
szörnyű ez... :( nem vagyok még túl rajta... nagyon nem. olvasom az okosságokat, tudom az agyammal, hogy tovább kell lépnem, de a mocskos szívem, az a rohadék gépezet, az nem enged... a lelkem egy darabja készül széjjelszakadni, ha arra gondolok, hogy nem lehetek úgy többé Repülőssel, ahogy régebben voltam.
ami nem is biztos, hogy olyan jó volt, ahogy volt... de mégis... az eszem és a szivem homlokegyenest máshogy működik...
próbáltam kísérletet tenni arra, hogy vidám zenékkel dobjam fel magam... hát nem sikerült. este visszatértem a jólbevált Európa Kiadóhoz.
amúgy délután shoppingoltam. kibaszott nagy öröm ért. nem is egy, több! :) az egyik, hogy életemben először bemerészkedtem a Terranovába, ahová eddig azért nem, mert úgyis makaróni méretet árulnak csak.
jelentem, leemeltem négy db L-es méretű felsőt, felpróbáltam mind a négyet és jók voltak! gyorsan meg is vásároltam őket. :)
a másik, hogy aztán bementem Sanyiékhoz a melóba... háááááááát... 1 éve nem láttak ott bizonyos emberek. szinte mindenkire 2-szer kellett ráköszönnöm, mire megismertek... mindenki el volt ájulva, mennyire jól nézek ki. Zsolti barátnője, Anita azt mondta: "hú, de pici lettél!!" :) márminthogy nem magasságra, hanem inkább szélességre mentem össze elég rendesen. :)
elmentünk a Duna Plázába, a Datanetbe kávézni. ott persze szemeztem minden jó pasival... csavargattam a hajam, meg ilyenek... nem bírtam magammal. :)
éjfélkor kerültem ágyba, illetve dőltem bele, egyedül. :( geciszar egyedül aludni. meg geciszar ez a zéró kontakt Repülőssel...
annyira, de annyira kíváncsi vagyok, hogy hétfőn, amikor jön Pestre, fog-e hívni... szerintem nem. vagy inkább nem élem bele magam, hogy ne csalódjak akkorát...
rettenetesen szenvedek... nagyon-nagyon... :(
délután elhúzok vidékre, anyuékhoz. megpróbálok kikapcsolódni, hátha sikerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése