szerda, július 16, 2008

a gíroszban

nem tudom mi volt... de olyat álmodtam... jujjj...
azt álmodtam, hogy teherbe estem... mégpedig Repülőstől, kb. az első együttlétünk valamelyikén megfogantam. pedig.... pedig Repülős meddő. és én mégis. és mivel ez alig történt később, mint Viki teherbeesése, így kb. egyidős terhesek voltunk álmomban. és mentünk együtt orvoshoz. illetve én mentem és ott találkoztunk, vagy valami ilyesmi. hogy Repülős mit reagált a dologra, arra már nem emlékszem, de én mintha örültem volna neki.
aztán még volt valami őrület... de mi is??? pedig reggel még emlékeztem... na, mindegy. az annyira nem volt fontos biztos.
nyilván nem a gírosz váltotta ki ezt az álmot belőlem, hanem egyrészt az, hogy Vikivel nődokkernél voltam tegnap, másrészt meg, hogy lefekvés előtt kibasztam a gecibe Repülős fogkeféjét, valamint az ágyban kitörölgettem az összes sms-ét a telefonomból. mindent. amit én küldtem, azt is. biztos ezek az események "zaklattak úgy fel", hogy. mindenesetre érdekes...
reggel nehezen ébredtem, kezdek iszonyatosan fáradni... pedig most kell összeszednem magam igazán. este Deszkás, holnap pizsiparti Barbival és Vikivel, pénteken reggel meg indulás Agárdra. szóval nem lehetek mosottszar. :S
egyéb betegség nincs... alapjáraton szar kedvem van, már várom az estét, lazulni akarok. :)

1 megjegyzés:

  1. Bázmeg, lángosos képet kerestünk a féléves hírlevelünkbe... miért nem tetted fel előbb a képet iwiwre, 35ezer példányszámban nyomják a lapot...bakker... híres lehettél volna...te meg itt virtuális társkeresel..áh
    tru

    VálaszTörlés