szerda, július 09, 2008

mozgalmas és kellemes

estém volt tegnap.
először Vikivel nődokkernél voltam, illetve lettem volna, ha az éppen nem egy szülésnél bábáskodik... :) felmentünk hozzám, feccsentünk picit. közben TG-vel leszerveztük az esti programot, lementünk ZP-be.
a Szeparéban kezdtünk, Feró ott italozott tőlem 1 méterre... hatalmas élmény volt... ugyanis Beatricsén, meg Ős-Bikinin nőttem fel... Feró az örök szerelem, az örök szívcsücsök... és a hangja még mindig olyan... jujjjj... hátborzongató... megbizseregtet... simán odaadnám neki magam, csak intene a szemével és már mennék is... :)
szóval beültünk a Szeparéba, mert még esett, megittunk egy-egy akármit. én vodkanarancsot. pedig nem ihattam volna, de bepróbáltam, és jó volt. olyannyira, hogy utána mégegyet toltam. :) és akkor ez az édesdrágacsillag elővette a zsebéből az ajcsimat. egy faszagányos hűtőmágnest, Coffee Shop - Amszterdam felirattal, egyik szélén gomba, másikon ganja levél... áháháhhhhhhhhhháááááááá... :DDD
majd elolvadtam a meghatottságtól... :)
beszélgettünk egy csomót. nagyon-nagyon jó volt. kitárgyaltunk mindent és mindenkit jól. :) mikor alábbhagyott az eső, akkor kimentünk a koncertre. még egy ital ugyebár, cigi, tombolás, közben sztorizás. hihetetlenül jól éreztem magam. úgy beszélgettünk, hogy... áhhh... jó volt na, nagyon. :)
hozzáteszem, kibaszott jól néztem ki... Viki volt némileg a sztájlisztom... :) sikerült csöcskirak, szolidsmink, pálcipower... ahhh... szóval minden. rebegtettem a pilláimat ezerrel... :) jó, úgy mondjuk nem lehet pasizni, hogy egy kurvajó sráccal beszélgetek, láthatólag elég bizalmas viszonyban vagyunk ráadásul... na, mindegy. ez az este amúgy sem erről szólt, inkább csak teszteltem a közönséget. :)
volt egy kiscsaj, azt mindketten megnéztük... aztán összenéztünk, és megszólaltam: "na, megcsináljuk ketten???" :DD
na, hát így vagyunk TG-vel... és már a jövő júliusi amszterdami túrán kattogunk. :) a koncert után lassacskán elindultunk hazafelé. a villamosmegállóban, búcsúzóul jól megölelgettem... nekem nagyon jólesett... tudom, hogy most ráadásul egy csomó ideig megint nem találkozunk... :( meg hát egyébként is... ki akartam fejezni a hálámat azért, hogy a Barátom... :)
a koncerten persze a klasszikus "Mielőtt végleg elmegyek, kapsz egy képet rólam..." és "Azok a boldog szép napok, ég veled..." hallgatása közben Repülősön járt az eszem, de olyan értelemben, ahogy a dalok megéneklik a szitut, amilyen hangulatot azok árasztanak.
hazaérve a lakásba persze már elfogott a gyengeség. nagyon hiányzott a makifeje... folyton csak arra gondoltam, hogy vajon leért-e rendben Perkupára Tündérkével... aggódás és keserűség fogott el... szerintem ez még most talán normális is... majd idővel ezek az aggódások is elmúlnak... meg még az emlékét is elfelejtem...
vasárnap visszahozta a könyvemet, meg a dvd-met ami nála volt... ott van, ugyanott és ugyanúgy, ahova és ahogy lerakta... egyszerűen nem volt erőm/kedvem elrakni... nehéz ez azért... nehéz...  :(
tegnap a ZP-ben gondolkodtam, hogy mi van, ha a haverja, aki ott kidobó és Sopronban be lettem neki mutatva, szóval mi van, ha felismer... látja, hogy egy sráccal megyek kettesben... igazából lehet, hogy ott volt a fiú, és lehet, hogy látott is... de én már kurvára nem emlékszem a fejére. annyi egyforma, kopasz srác volt a társaságban a VOLT-on, hogy én már nem tudtam követni. de még az is lehet, hogy beszámol Repülősnek, hogy ott voltam... mondjuk az más kérdés, hogy TG-vel... és hogy ki nekem TG, azt nem tudhatja a kidobófiú. na, mindegy. asszem ez nem téma... :)
új nap, újra fáradtan... de próbálok helytállni. és próbálok erős lenni. nem keresem, nem jelentkezem és próbálom felejteni. muszáj lesz. mert bizony vannak dolgai, amit nagyon imádok... még ha nem is hozzámvaló... akkor is... :(
najó, befejeztem, nem nyavalygok. majd elmúlik.
háhá, 20 éves opim visszajelölt iwiwen... szerintem kedden együtt megyünk ZP-be, Blind Myselfre... és kibaszott nagy esélye van, hogy Repülős is ott lesz... hihi... be kell addigra pasiznom... :)
amúgy meg direkt kínzom magam, de egyszerűen nem tudok leszakadni az Európa Kiadóról... van néhány számuk, amik folyamatosan pörögnek a lejátszómban. csak azt hallgatom hétfő reggel óta. érvagdosós-öngyi-depi... tudom. de valahogy most ez kell. :S
ma munka után megyek a Szecskába a Tesómmal, áztatjuk a habtestünket... fú, de jó lesz... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése