kedd, július 01, 2008

így hogy

a szombati kirándulás Vikiékkel elmarad, anyuék látogatását áttettem jövő hétre, annyira benne van a bugi a lábamban, hogy lemenjek pénteken délután a VOLT-ra.
megőrülök, annyira mehetnékem van. :(
viszont:
1. kurvasokba kerül a belépő, meg a vonatjegy, meg még fogyasztani is ugye..
2. nincs hol aludnom...
3. nem akarok Repülősre ráakaszkodni, aki ugyebár a kispajtásokkal megy és már vázolta, hogy a fesztivál idejére masszív merevrészegséget tervez. ebben meg nem akarom megzavarni. ámbátor nekem is jól jönne egy fetrengős buller...

pedig úúúúúúúúúúúgy mennéééééééééééééééék!!!!!!!!!!!!! :( most megint belelkesültem... de minek??? kár volt... :( szerintem Cukorborsó befalcolna, ha előállnék az ötlettel, hogy oda akarom tolni a képemet én is, péntek estétől a vasárnapi zárásig.
azért, lehet, hogy ma este megpendítem neki... még az is lehet, hogy belelkesül... a pénz meg nem számít ugye... mármint nálam... :)

4 megjegyzés:

  1. én is mennék... ugye f.o.-ra... majd megyek 2009-ben. pf...:S
    viszont aug. 15 sziget urh????

    tru

    VálaszTörlés
  2. végig kint leszek a szigeten, úgyhogy naná! :)
    szombaton lesz volton urh... :)
    jaaaaaaaaj, úgy mennéééééééék!!! :(

    VálaszTörlés
  3. ne fájdítsuk volt-tal egymás szívét... :(

    gyere pénteken filterbe.

    VálaszTörlés
  4. ja és 15én a szerelmem is fellép, 2x is, igaz egyszer pont urh-kor. sck muller.

    VálaszTörlés