kedd, július 22, 2008

azért

hiányzik ez a kakifej... mármint Repülős... 2,5 hete nem kommunikáltunk. semmit.
részegen se küldtem rá gyalázkodó sms-t. meg bírtam állni... de vágyakozót se... azt is meg bírtam állni...
de most kurvaszar, hogy nincs... ma jön megint Pestre. és megint nem fog keresni. ez fáj. nagyon fáj.
nyilván azért ilyen vacak az egész, mert nincs más... bár azért valamit csak szerettem benne... és én tudom, hogy mit... de hogy ennyit nem jelentettem neki, hogy ennyi idő után sem kérdezi meg, hogy mi van velem??? ez azért nagyon fáj... :S
most van az a pont, amikor nagyon-nagyon-nagyon nehéz megállnom, hogy ne írjak neki... szerintem nem fog sikerülni, úgyhogy előre szólok. lehet, hogy meg fog történni...
pedig annyira jó lenne erősnek maradni... de nem megy. egyáltalán nem megy. egyedül vagyok. magányos vagyok. szeretethiányom van. öleléshiányom van. kivagyok... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése