hétfő, július 28, 2008

a jobb oldalon

található fotók a hétvége termései. köszönet érte Edinának, aki a sminkesem, stylistom volt, valamint instruált és fotózott.
szombaton délután 2 körül kezdtük el és hajnali 4-ig toltuk. aztán vasárnap még délután 2-3 órát foglalkoztunk vele. közben sokat beszélgettünk, röhögcséltünk. vasárnap hajnalra iszonyatosan elfáradtam, a szemeim vérben úsztak, ez a képeken is látszik.
szóval jó volt a hétvége, nagyon élveztem. iszonyatosan. a képek alapján meg újra beleszerettem magamba. szerintem gyönyörű vagyok...
ma már természetesen a sminkem is kicsit erősebb a megszokottnál (eddig nem mertem, mert nem bíztam benne, hogy jól áll, de a hétvége megmutatta, hogy igen), konkrétan kőleszbinek nézek ki. :) ami persze nem baj. ;)
ezekkel a fotókkal innentől kezdve fel is vállalom magam, mármint az olvasók előtt. igen, ez vagyok én, ezen sorok írója. és ezer arcom van. ezer meg ezer...
Edina nem győzött dícsérni. hogy milyen szép vagyok, meg milyen kifejező a szemem, meg milyen jó modell vagyok stb. szeretném ezt folytatni. nagyon jó lenne... még több ötlet, téma, variáció. neki úgyis modell kell, gyakorolni szeretne, én meg kiélem minden szereplési vágyamat közben. :) vagy feltűnési viszketegség??? nem tudom...
rögtön feltöltöttem egy pár társkeresőre az új képeimet... a fogadtatás vegyes... igazából ezzel tesztelem is a népséget, mert akinek ezek a képek bejönnek, az talán tényleg hozzám való, az hasonlóképpen őrült, bevállalós, nem hétköznapi ember. akinek meg nem tetszik, az mehet tovább...
ezen kívül semmi extra nem történt. TZ-nek szombaton szülinapja volt, smsben felköszöntöttem, azóta már ott tartunk, hogy a héten össze kellene futni egy párnacsatára. halleluja!!! ezt a skalpot is begyűjtöm... ;) csak lazán fogok viselkedni vele, semmit nem erőltetek. még akármi vagy bármi is lehet belőle... ;)
ja, az új design... hát... az előzőt untam, de ez is fos... keresek másikat. :) kár, hogy karcsú a kínálat. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése