kedd, július 08, 2008

és hogy most

 mi van velem??? semmi.... áháháháááááááhhhhhhhhháááááááááá :)
áhhh, nem... ahhoz képest, hogy tulajdonképpen pasit látni nem bírok egy darabig, tele vagyok randi ajánlatokkal, csütörtök, vasárnap, hétfő... jobb és rosszabb arcok... de sebaj... legalább válogathatok...
úgyhogy máris a tettek mezejére léptem. de csak okosan. osztom a népet, vérgenny vagyok, elérhetetlen és kiszámíthatatlan...
és igenis, hódítson már meg valaki végre... a büdös picsába... én többet nem teperek senkiért.
egyrészt, ha gáz, akkor azonnal gerely. másrészt, nem adom magam könnyen. se a testem, se a lelkem. nincs az a szexhiány, ami arra rávinne újra, hogy első este ágybabújjak bárkivel.
még nem is írtam, hogy Deszkás megint jelentkezett, éppen az URH-n tomboltunk szombat este, ott állt mellettem a "pasim", és jött az sms, és én meg kurvára nem azt írtam vissza, hogy bocs, de foglalt vagyok, hanem hogy Sopronban vagyok. tehát nyitva hagytam a dolgot... szóval ha dughatnékom lesz, majd jól összeszervezek valamit Deszkással. ő már bejáratott figura. ráadásul nagyon fincsi zöldsége van ugyebár... ezért már érdemes kizarándokolni Csepelre... ;) najó, a farka se utolsó... ;) meg a szexkultúrája... ;) najó, befejeztem... semmi polírozás. annyit nem érdemel.
egyik pasi se érdemel meg engem... basszákszájba... najó, 2 igen, de azok meg a Barátaim körében vannak már jóideje... szóval nem számítanak... :) de alapvetően mostanában nem jött szembe olyan pasi, aki megérdemelne... áhhh... kisbalfasztinók mind...
jujjj... jut eszembe... most egy másik opimra vagyok rágerjedve... kiderült, hogy metálzenekarban játszik, meg sárkány-oroszlán ő is... ez utóbbival nincs is baj, csak hogy nem velem egyidős, hanem értelemszerűen 12 évvel fiatalabb... áhhháááááhhhhhhhhááááááááá... :D basszameg... olyan hangja van... beszarok... kurvajó kiskölök...
hálistennek meghívott a zenekaruk koncertjére, ami majd augusztus végén, vagy szeptember eljén lesz, ehhez viszont be kellett jelölnöm wiwen... na, szóval az élet zajlik... és különben meg a faszomat beleverem mindenbe...
ennyi. :)

3 megjegyzés: