csütörtök, július 31, 2008

semmi extra

nem történik mostanában... tegnap Krusht kihagytam, inkább a Tesómmal találkoztam. a barátnője "selejtezett" a ruhásszekrényében és egy csomó jó felsőt ignorált. amit én kaptam meg. mert rám jó. full happy vagyok. :)
fél 11 körül feküdtem le, egy darabig még motoszkált az agyam, de már én sem tudom, hogy min. de keveset aludtam, az biztos.
annyi melóm lesz ma, hogy a seggemen fogom venni a levegőt... hó vége van, ilyenkor mindig százmillió kimutatást, táblázatot kell gyártani. hányok tőle.
munka után elrongyolok Athina boltjába, majd macskakaja és cigaretta vásárlás a hétvégére és tűzök haza, mert jön TG dummantani. már várom nagyon. :)
ma is csodálatosanszép vagyok. :) minden tökéletes. :) a pasik meg szerintem elmehetnek a fészkes fenébe. jelenleg egyikőjük sem foglalkoztat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése