kedd, július 01, 2008

ő is nézi ám

hogy én mikor lépek be a társkeresőre... rákérdezett tegnap, hogy van-e valami kapás, mert látta, hogy ott jártam... :)
mondtam, hogy semmi, nem kaptam egy darab levelet se (tényleg).
erre mondta, hogy ő sem kapott, de nem is baj.
én meg tájékoztattam, hogy én is rá szoktam pislantani, hogy ő mikor lépked be... :)
sokszor eszembe jut, hogy milyen fura, valószínűleg már az első msn beszélgetésünk alkalmával felkelthettem az érdeklődését, mert már akkor "nyomozni" kezdett utánam iwiwen. olyannyira, hogy a begyűjtött információk alapján ő már akkor meg is talált.
érdekes, hogy én szoktam ilyet csinálni, hogy azonnal keresgetem az illetőt, ha szimpatikus, de vele valahogy akkor nem foglalkoztam.
még elalvás előtt aranyosan mondtam neki, hogy: "de jó, hogy írtál nekem levelet!!!" erre ő: "szerintem is..." :)))
tegnap este egyébként frissen sült melegszendviccsel, kávéval, kedvenc sörével vártam... azt hiszem, egy szava nem lehet... mondjuk nem is volt. elképedt a törődéstől, a kedvességtől... cserébe reggel elmosogatott maga után... :)
hát... mit is mondhatnék??? szerintem alakul ez... lehet, hogy egyelőre úgy néz ki, kívülről, hogy ez csak egy szexkapcsolat, hogy azért jár hozzám, hogy a vágyait kiélje. de bizony belülről látszik, hogy nemcsak erről szól. és igazából ezt ő is mondta, azt hiszem éppen vasárnap este. hogy nemcsak azért jár oda, hozzám, hogy szexeljünk. hanem, nyilván egyébként is szeret velem lenni...
aztán a többit meg majd meglátjuk jól. :) nincs görcsölés. nincs para. szerelem van. imádás van. ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése