kedd, július 29, 2008

először

nem bírtam magammal, hogy nekem tegnap mindenképpen kell valamit csinálnom valakivel, aztán leültem a gép elé otthon, dumálgattam, zenét hallgattam és fél10-re úgy elfáradtam, hogy mentem is aludni. nem is tudom mit akartam én még programolni. a hétvégét nem sikerült kipihennem eddig, az tény.
TZ-vel majdnem találkoztunk tegnap, de aztán neki nem lett jó mégse, mert a programját nem tudta áttenni másik napra. hát, nekem meg a csütörtök nem lesz jó, mert akkor TG-vel lazulok, úgyhogy ez egyelőre felejtős. minden estém be van táblázva. pedig jól felhúztuk egymást. :)
ma este, ha minden igaz, rettentő romantikus estém lesz. 10-kor találkozom egy sráccal, a Margitszigeten, a zenélő szökőkútnál. ő hozza a vörösbort, én viszem a poharakat. ott fogunk andalogni. fel akart jönni hozzám borozni, de azt nem akartam. viszont étterembe beülni sem. úgyhogy ez maradt. ja, és hoz mp3 lejátszón szécsipali dalokat... azt fogjuk hallgatni. dzsízász... :) ez aztán a randevú!!! ;) bízom benne, hogy jól sikerül... már ha összejön... számcsere volt, remélem nem mondja le... :)
holnap DJ Krush a ZP-ben... még nem tudom, hogy kivel... TG nem bizti, hogy odaér, 76-ossal nem tudtam beszélni tegnap, mert nem ért rá... egyedül is mehetnék, végülis... :) már rágyúrtam este... felpörögtem rendesen. :)
ja, délután megvettem a jegyeket Ozorára!!! wháááááááááááá!!!!!!!!!!! szólt a goa zene az üzletben, ahol vettem. annyira rápörögtem, hogy mondtam a srácnak: "Bárcsak már holnap kezdődne!!!!" :) ő is vigyorgott ezerrel. :) meg közben jöttek be mindenféle helyes fiúcskák és ők is vették meg a jegyeiket... jujjjjj... aztán otthon még hallgattam Atmost, meg néztem tavalyi Ozorás felvételeket youtubeon... totál transzba estem... annyira várom már!!!!!!!!!!!
huhhh, vennem kell új pipát még... hajjaj... na, majd pénteken. meg kell egy hálózsák... annyi cuccom lesz, mint a picsa... valaki nem megy véletlenül 5-én reggel Simontornyára??? levihetne... najó, Ozoráig is... :)

4 megjegyzés:

  1. Én kb 1 négyzetcentisnek látom a képeket.. :(
    Pedig olyan kiváncsi vagyok, ha már közkinccsé tetted!
    Mit lehet tenni velük, hogy lássam is?
    üdv
    Vell

    VálaszTörlés
  2. Ember, kattints rá és látsz több százat.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, gondolhatod, hogy próbáltam, de csak rámászik egy szürke csík, jobbra-balra nyíl és szünet-jel..oszt' annyi.
    Vell

    VálaszTörlés
  4. szerintem is csak kattintani kell. de itt a link:
    http://picasaweb.google.hu/marionlove76/FotK

    VálaszTörlés