hétfő, július 14, 2008

nesztek recept

arra, hogyan kell egy nap kétszer szarrá ázni...
reggel el kell indulni időben, hogy már a második háznál szakadjon, vagyis a lakástól 1 saroknyira már tokától bokáig csuromvíz az ember.
hazafelé kabátot szigorúan elrakni a táskába, majd mikor leszállsz a villamosról, épp akkor ömlik legjobban, megállóban beállni a műanyagszar alá, kabát elővesz, majd tipli shoppingolni.
hát így. egész nap vizes nadrágban, vizes cipőben... örömmámor....
boldog hétfőt basszameg... :(
este egyébként már 10 körül lefeküdtem. aludni csak fél 2 után sikerült valamikor, valamennyit. addig csak forgolódtam. meg agyaltam. a szokásos témán.
jelentem, Repülős Pesten van. belépett iwiwre. és elrejtette a családi állapotát. hogy miért??? fogalmam sincs. de valami okos és tapasztalt olvasóm megfejthetné ezt rejtélyt nekem.
ja, hogy felhívott-e?? nem. nem hívott fel. szerintem egyébként az anyjánál van. mondjuk gondoltam, hogy így lesz. holnap este 7-ig várok, hogy rámcsörög-e. ha nem, akkor dobok neki egy sms-t, hogy "figyi, visszaadnám én a dévédéket, meg a cd-t, ne legyenek nálam" vagy valami ilyesmi. ha erre visszahív, akkor megbeszélek vele egy találkozót és max. 2 perc alatt lerendezem. itt befejeztem a dolgot.
kicsit csalódott vagyok.... persze... az oroszlán büszkeségem nehezen viseli a dolgot... ámbátor, akármennyit is agyaltam rajta éjjel, csak az jutott eszembe, hogy miért nem volt ő jó nekem. a pozitívumok már egyre kevésbé. azok elég rendesen halványulnak.
ma írt egy fiú, aranyos volt, de vízöntő. azonnal visszaírtam neki, hogy ne haragudjon, ne raboljuk egymás idejét, én többet vízöntővel nem kezdek. és ehhez a legkomolyabban tartom magam. még egy ilyen langyosfos nem kell.
az a jó az egészben, hogy vannak Barátaim, akik törődnek velem. 76-ossal beszéltem ma, holnap indul Lengyelországba, pihenni. küld nekem képeslapot. :)) magától ajánlotta fel. édesdrágacsillag ő is. úgy szeretem...
TG is mondta, hogy hiányzott a kontakt velem a hétvégén, sokat gondolt rám, meg én is őrá...
és hát Barbi, Gyuszi, Viki meg az agárdi nyaralásunk tartják bennem a lelket... ma is olyan levelezést nyomattunk, hogy kész.... sírtam a röhögéstől. :))) najó, ők is. :)))
szóval faszomat beleverem ebbe a pöcsvirágba. a "nemszerelmes" Repülősbe. azbesztmegbassza a büdös kurva világot...
majd lesz olyan, aki belémszeret. ha nem most, hát később. élvezem a nyarat, élvezem, hogy körüldonganak ajánlatokkal a pasik, csak győzzek válogatni. na, monduk bejelentkezett egy Pilóta... bazzzzzzzzzzz.... anyja picsáját... még egy olyan, akinek repülőhöz köze van, bazmeg, a közelembe ne jöjjön!!!!! :S
OMFG!!!!!! ez a nyár még jó is lehet... csak fogynék már... a picsába... most megint megálltam, nemtom mi lesz már...
van egy pasi... jajnekem... most Toscanaban dolgozik, szeptemberben jön haza egy hétre, aztán novemberben végleg... gyönyörűséges.... 31 éves... de nem merek neki egészalakos képet küldeni... egyelőre...
na, majd Agárdon csinálunk valami vállalható fotót, aztán majd lesz valahogy... :)
fura egyébként, hogy amikor Repülős offolt, egy percig eszembe nem jutott, hogy biztos nem vagyok elég jó csaj neki, vagy nem vagyok elég jó az ágyban (MUHAHA!!! ki, ha én nem????), vagy nem vagyok elég intelligens... igenis jócsaj vagyok, meg szexistennő, meg még okos és humoros is. ebben nincs hiba.
elbasztam, mert túlságosan könnyen adtam magam (a szívem, a lelkem), túlzottan ragaszkodtam, de semmi másban nem voltam és vagyok hibás. és, jelentem, én még mindig nem írtam neki!!! SEMMIT!!!! se mail, se sms, se semmi...
megint tanultam valamit, és ez a lényeg.
fel a fejjel, amíg van és kész. :) és már nem hallgatok Európa Kiadót. meguntam. ma újra Hercules Blindja szólt. buliiiiiiiiiii!!!!!!!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése