csütörtök, július 03, 2008

egyelőre

nem jelentkezett Repülős a VOLT-ról. nyilván buli van ezerrel, most meg döglés. nem akarom zavarni, úgyhogy én sem keresem.
ha észhez tér, akkor csak küld egy sms-t, hogy él még, vagymi. :)
féltkényenység nincs bennem. ha be akar csajozni, akkor úgyis befog. akkor egyébként sincs miről beszélgetnünk tovább. ha meg nem akar, akkor meg nem fog. :) ez utóbbiban bízok, hiszen ismerem az érdemeimet. :)
azért szar lesz így, egy hetekre távol tőle... tegnap reggel láttam utoljára és már most megzavarodok, annyira hiányzik. alapvetően jó egyedül aludni az ágyban, de jobb, ha ott van... :)
nézegettem ma a Sziget programját... persze szokás szerint minden egy napon és egy időben, ami érdekel... jól láttam, hogy nem lesz Quimby??? hát hogy a faszba e????? azt én nem élem túl... simán a Nagyszínpadra vártam őket megint, azt semmi... :((
a Flash viszont kivételesen nem az uccsó nap, uccsó előadása lesz, hanem már csütörtökön, este 8-kor játszanak... nanáhogy az is ütközik... grrrrrrrr!!!!!!!
tegnap délután hulla fáradtan érkeztem haza. úgy döntöttem, hogy dvd-zek. vagy valami térdcsapkodósröhögőst akartam nézni, vagy öngyidepiset. utóbbi lett. Halálos tavasz. Karády Katalinnal és Jávor Pállal... picit bealudtam rajta, de a lényeg megvolt...
annyira szeretnék egy ilyen szenvedélyes szerelmet átélni, legalább egyszer az életemben... annyira, de annyira szeretném... vajon lesz akkora szerencsém, hogy megkapom ezt a Jóistentől??? nem tudom... maximum csak remélhetem...
nekem szükségem van arra, hogy egyszer így lángoljak és égjek el... muszáj. addig nem halhatok meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése