péntek, július 04, 2008

az unalmasnak

és befordulósnak indult hétvége váratlan forudulatot vett. :)
hazajöttem délután. mobil kikapcs. döglés. pont akkor kapcsoltam be a mobilt negyed 8-kor, amikor Repülős sms-t küldött. biztos, hogy akkor küldte, megnéztem.
szóval írta, hogy fárasztó és költséges a fesztiválozás, és nem bánja, hogy holnap már vége, két kispajtása már haza is ment.
erre válaszoltam, hogy Manu előtt hazamenni gáz. meg hogy majdcsak kibírja már valahogy a VOLT-ot. :)
aztán fél 10-kor elkapott valami és ráküldtem egy sms-t, hogy "Hiányzol..." 20 perc múlva jött rá válasz. már az is valami, hogy válaszolt erre. na, de mit???
"Én is sokat gondolok Rád..."
:)))))
sokáig csak gondolkodtam, mit is kéne válaszolnom, tennem... aztán kitaláltam, hogy akkor jól lemegyek holnap Sopronba és meglepem. :)) azért némileg bebiztosítottam magam, mert visszaírtam: "Jó ezt tudni... :) és a meglepetéseket szereted???"
válasz: "Jöhetnek a meglepik! ;)"
na, hát ebben a pillanatban néztem a menetrendet, rendeltem a jegyet, délelőtt 10:10-kor indulok a Keletiből.
mindenki egész nap görcsben és csuriban ül, hogy örüljön nekem!!! lécciiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! :)

3 megjegyzés:

  1. Naaa???????
    Mesélj mááár,hogy mi Vooolt??:-)
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. igen! már vagy tucatszor benéztem, hogy van-e folytatás!!!

    Vell

    VálaszTörlés
  3. basszus...mint a barátok közt....a legjobb résznél áll meg a sztori...mit akarsz Mariooon??Hogy tövig rágjuk szépséges körmeinket??:-)))Gyerünk mááár!!

    VálaszTörlés