szerda, július 23, 2008

különben meg tényleg

mi a faszt görcsölök már???
tegnap még próbáltam magam mentegetni, én se tudom, hogy minek, sms-ben, amikre már nem válaszolt. aztán azt terveztem, hogy ma este felhívom, és elmagyarázom neki, hogy mizu, hogy ne haraggal gondoljon rám. mert asszem, én nem érdemlem meg.
jó, ő sem érdemelte meg, hogy azt a posztot elolvassa azon a blogon. mindegy. dühös voltam mikor írtam és nem is gondoltam, hogy megjelenik. azt meg pláne, hogy megtalálja.
de ma reggel TG helyrerakott. és igaza van. hagyom a faszba. fortyogjon. nem érdekel.
új vizekre evezek. ezt a fiút elteszem emlékbe, aztán jónapot. nem akartam, hogy ilyen vége legyen a sztorinak, de ha ilyen lett, hát ilyen lett. csináltam már életemben, "kapcsolataimban" sok-sok faszságot, most ezt is odaírhatom közéjük.
remélhetőleg, legközelebb már nem követem el újra ugyanazt a hibát. ha meg igen, akkor magamra vessek. :)
csak kibaszott szar egyedül. persze. de hát ezt is magamnak köszönhetem...
nade, jön még itt kutyára dér!!!! én csak ezt mondom.
és akármi volt, van és lesz, én vagyok a legkirályabb csaj a Világon... és passz... ennyi. :)

3 megjegyzés:

  1. fel a fejjel
    az erő veled van
    trú

    VálaszTörlés
  2. a világ meg ellened.
    :D

    VálaszTörlés
  3. fú, de jó...
    amúgy fejem a magasban, és leszarok mindenkit. :)

    VálaszTörlés