szerda, július 02, 2008

küldtem neki

aranyos sms-t. hogy jó utat, meg jó szórakozást, meg kapcsolódjon ki...
jött a válasz: "Szia! Köszönöm a jókívánságokat, igyekezni fogok! :) Olvastam az üzenőfalat, lejössz pénteken? Puszi!"
erre én: "Nem, nem megyek. Se szállásom, meg hát nincs kivel. Rád meg nem akarok akaszkodni. :)"
asszem ez így korrekt. végülis, ha már egyszer megbeszéltük, hogy nem, akkor nem. egy halovány próbálkozásom volt az üzenőfalon, amire persze senki nem reagált, úgyhogy annyira mindegy is az egész.
azért persze gyorsan megnéztem, hogy mennek a vonatok pénteken Sopronba... Manu Chao nagyon bassza a csőröm... de valszeg majd otthon hallgatom a cédéjét, azt ennyi. jobb a békesség... :)

6 megjegyzés:

  1. Hú, őrületes ahogy működsz :) De csípem.
    Vell

    VálaszTörlés
  2. miért? hogy működök??? és ez miért őrületes???
    fejtsd ki lécci... :)

    VálaszTörlés
  3. ahogy hullámzik a kedélyed, a "vérgenny" és a "szeriii, imádás" között. :)

    Én is igy szoktam megélni a kapcsolataim elejét főleg, de azért ennyire nem pedzegetem a szélsőségeket. (sárkány vagyok amúgy én is, ikrek-sárkány...nem egy szerencsés konstelláció, legalábbis a partnernek nem, hehe)

    VálaszTörlés
  4. hát, én meg mocsok cinikus leszek, de ha jól értem felülről a sztorit, bajodvolt-elmondtad(vagyis wiwre kiírtad)-megtudta(vagyis dekódolta)-megoldódott. mindezt le lehetett volna meccselni fél percben is, ha egyből benyögöd stílusosan, hogy mi a stájsz, és nem nyűglődsz helyette. persze tudom, hogy nektek erre igényetek van, de akkor meg kérem ne tessék jajongani :)

    VálaszTörlés
  5. Vell: hát az tényleg nem egyszerű konstelláció... hallod...
    amúgy meg a Tesómnak meg trúnak köszönhető, hogy átmentem ma vérgennyből imádásba, mert ők nyugtattak le igazából.
    rodrigó: ott a pont. :)

    VálaszTörlés
  6. sztem nézz utána a bipoláris depressziónak... :D

    meg hát... csak azzal kell foglalkozni, mármint az első fél évben, akivel jól esik foglalkozni - szerintem. ha nem esik jól, rossz érzéseid vannak akkor felejtős. ill. gondold át: pontosan ki okozza a rossz érzéseket (sztem te generálod amúgy - bizonytalan kötődés - ennek is nézz utána...) :))))

    KILÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉPTEMMM

    VálaszTörlés